Ser ud som de har lånt lidt inspiration fra Magento design, det minder ihvertfald til forveksling ? http://magento.activevps.dk/ For at fjerne reklamer skal man betale 99 DKK pr måned = 1188 DKK pr år . Det gælder også får Bricksite hvor det hurtigt kan blive dyrt køb i form af ekstra omkostninger til diverse moduler osv. Hos MagentoHOST kan du få Basic Magento Hosting til kun 800 DKK pr år, med adgang til fuld funktionel Magento Commerce webshop.
Screenshots:
|
BRICKSITE synes jeg er et fantastisk produkt!!
Jeg har ikke selv endnu anvendt deres webshop-modul, som man kan købe i tilvalg til sin hjemmeside, men jeg har vel købt omkring 7 - 10 andre tillægsprodukter, og resutatet er en SUPER fed hjemmeside, som bestemt er langt federe end mange af de individuelt designede, som koster 40.000 kr. - min har vel kostet omkring 1000 kr.
Man betaler KUN har de tilvalgsprodukter man vil have, så det er en enganginvestering, der ingen løbende udgifter.
Deres support er rigtig god, synes jeg. Faktisk så god, at da jeg skulle igang med at bygge min portal var de første jeg henvendte mig til Bricksite for at høre om de havde lyst, tid og evener til at lave mit projekt. De havde desværre ikke mulighed.
Jeg har INGEN økonomiske interesserer i Bricksite what so ever, men jeg synes virkelig, de har et godt produkt. Jeg har henvist flere venner og bekendte til BRICKSITE når de skulle have lavet en hjemmeside, og de har alle været imponeret - nok også fordi BRICKSITE stadig er ret ukendt, og de bliver overrasket over, hvor godt et produkt de har i forhold til hvor lidt kendte de endnu er.