Kære Peter Nu har jeg efterhånden set rigtig mange af dine indlæg. Du svarer på ALTING. Tit også forkert. Jeg ved at jeg ikke er den eneste, der har den holdning til at du blot svarer på alting for at få opmærksomhed fra øvrige Amino brugere. Jeg kan dog blot håbe på at de Amino brugere der har brug for hjælp godt kan gennemskue dette. Fortsat god weekend. |
Brian Johansen:
Jeg ved at jeg ikke er den eneste, der har den holdning til at du blot svarer på alting for at få opmærksomhed fra øvrige Amino brugere. Jeg kan dog blot håbe på at de Amino brugere der har brug for hjælp godt kan gennemskue dette.
Hej Brian.
Du kan måske mærke der er stemning for at jeg skal til at bakke Peter op - det er jeg sikker på du kan !
Jeg har også været af samme overbevisning som du da Peter og jeg var fjender i sin tid - det er vi blevet igen, men mellem fjendskab og fjendskab var der en periode hvor jeg kunne ringe og skrive til Peter omkring alt mellem himmel og jord og få hurtige, konkrete og korrekte svar - uden at det skabte opmærksomhed for Peters virksomhed idet det kun var mellem ham og jeg. Det taler altså for at Peter har andre interesser end at generere leads fra amino når han svarer. Det kan være meget givende at dele ud af en stor viden man har, så man ikke bare brænder inde med den. Jeg elsker selv at blive spurgt på mine ekspertiseområder og berige folk med de ting jeg har brugt ekstremt lang tid på at opbygge.
Bortset fra det mener jeg også at motiver er overvurderede.
Venlig hilsen
Jørgen Olsen