Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vælger man den rette revisor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

To små verdensfirmaer, begge repræsenteret her på Amino, slår sig sammen til et lidt større verdensfirma
Det gør vi som et APS og skal derfor have en revisor, men hvor finder man en sådan?
Helst en af dem som ikke er for dyr, men bestemt heller ikke for billig! Meget gerne med kontor i Kbh.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:21

Hvorfor ikke få 3 gode og uforpligtende tilbud fra Ageras, så kan du overlade arbejdet til en der synes det er sjovt, og så til en konkurrencedygtig pris. Fristet? Klik her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hej!

Der er en del faktorer, der spiller ind.

En vigtig ting er nok også kemien.

Har sendt dig en PM.

Hilsen

Peter

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:12
Hej Nicolai

Først og fremmest tillykke med et stort global firma:-) Jeg kender min revisor gennem JCI , hvor vi er i samme netværk. Jeg bruger Nielsen & Christensen. De har også kontor i København. For mig har kemien mellem revisoren og mig været vigtig. Samt at det skal være en kompetenet revisor. Jeg synes, at du skal høre rundt om i dit netværk, hvem der kender en god revisor.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:02
Hej Nicolai,

Som iværksætter gennem de sidste 5-8 år er mine personlige erfaringer med revisorer:

a) Med mindre at I er gode til økonomi/årsrapporter/bogholderi - så er det vigtigt at have en god revisor.

b) Især mht til virksomhedsdannelse og -form, så er det afgørende at have nogle gode rådgivere - revisor/advokat/bestyrelse.

c) Jeg har både været kunde hos "de store" (som KPMG, Deloitte m.fl.) og "de små" revisorer. Og, min erfaring er, at man som lille nystartet virksomhed får langt mere "for pengene" hos de små. Derfor vil jeg anbefale at man starter ud ved "de små" - og hvis tingene så går godt, så kan der være gode argumenter for at skifte til en af de store.

Derfor ville jeg finde en lille revisions-virksomhed - gennem en selvstændig - og, så vidt muligt, gennem en anbefaling i mit eget netværk.

mvh

Jakob

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:18
Hej Nicolai

God kemi er altid det, der fremhæves - og selvfølgelig er det fint at kunne sammen med sin revisor og at man har tillid til revisoren.

Jeg vil dog altid først og fremmest sikre mig at han/hun har en ordentlig erfaring med det, i vil med revisoren. Spørg ind til om det er noget, de har gjort før og i hvilket omfang og hvordan de griber det an.

Jeg har været ude for en revisor, der sagde, at det kunne de godt, for det lå indenfor deres område, men der var ret mange fejl i det, de lavede og det virkede til sidst ikke som om han egentlig havde den store erfaring lige med det. Det var et område, de ikke gjorde så meget i, men så skal de ikke stå og påstå at de "bare kan det der".

God fornøjelse med verdensfirmaet !!

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)