Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open source SEO - Kapitel 2 - Titler på hjemmesider

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En vigtig ting at huske i forbindelse med søgemaskineoptimering er at give sine sider individuelle sidetitler.

Sidetitler defineres i sidens kildekode i head sektionen:

Side 1:

<Html>

<head>

<Title>Emne side 1 + evt firmanavn</title>

..

Side 2

<Html>

<head>

<Title>Emne side 2 + evt firmanavn</title>

..

Hermed fortælle du søgemaskinerne hvad siderne handler om og får dine søgeord fremhævet.

I googles webmasterværktøjer kan man under diagnosticering og HTML-forslag se om Google har registreret identiske titletags.

Har du kommentarer til dette?

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 23:55

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Super godt indlæg Bo.

Jeg er vild med, når Aminoer kommer med uopfordret indlæg til forbedring og værktøjer.

Så 1000 tak her fra, for nu lærte jeg også noget i dag  Yes

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 12:57

Tak

Ja - det kan godt være jeg er naiv og blåøjet - og at det ender med en pixiebog..;-)) - så kan jeg jo læse den højt for min datter - så falder hun helt sikkert i søvn..

Imorgen skal vi så høre noget om descriptions...Sleep

Bo

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:05

De fleste kan ikke tro at grundlæggende SEO 'kun' er at levere korrekt HTML. Ser frem til næste indlæg.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:13

Hej Bo

Med fare for at du synes jeg nedgør dit initiativ, hvilket bestemt ikke er hensigten, vil jeg bare høre om jeg er den eneste der sidder med følelsen af at det du er igang med her ville passe bedre ind i wiki området?

Jeg tænker at bagefter vil det også være nemmere at finde rundt i...

Ellers grimrende initiativ, sålænge der ikke sniger sig misinformation ind hen ad vejen skal det nok kunne bruges...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 13:18

Janno kunne måske have ret... Men man kunne eventuelt gøre begge dele !?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:28

Måske du kunne lave en amino gruppe dedikeret til dette, hvor medlemmerne kan skrive indhold til det. Derefter kan du lave en amino blog, hvor du lægger indlæggene op efterhånden.

Blot en idé.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Fra  Monbo Skrevet kl. 15:23

Jeg selv følger kun med i de tråde jeg falder over på forsiden under "se mere" - jeg deltager ikke i grupper eller læser i wiki.

Jeg synes det er spændende med den dynamik der er i de forskellige tråde - hvor folk supplerer hinanden med viden og gejst.

Der for fik jeg den idé med at lægge sådan en struktur ind i tråden som så kunne leve sit eget liv.

Men ved eftertanke så opstår brugbart struktureret indhold nok kun ved at der er en form for redaktion af de forskellige indlæg.

Jeg har også stor respekt for folk der ved noget om et emne som de har studeret i mange år - og derfor kan skrive bøger om det.

Jeg vil derfor gå på biblioteket og finde bøger om emnet og vil i denne sammenhæng komme med et godt link:

www.bibliotek.dk

Her kan man søge på bøger i hele landet og få dem bestilt hjem til sit eget bibliotek.

Så skal vi ikke bare lade idéen sygne lige så stille hen - jeg har også andre ting jeg hellere skulle beskæftige mig med......Stick out tongue

Vh. Bo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)