Hej Aminoer :) Jeg har et problem med en WordPress blog der er hostet hos One.com. For det første siger den: Fatal error: Allowed memory size of 25165824 bytes exhausted (tried to allocate 2816 bytes) in /customers/xxx/xxx/httpd.www/wp-admin/includes/image.php on line 148 Men det er nok fordi man ikke må bruge RAM nok hos One.com - jeg har dog fået WordPress til at uploade billedet ved at indsætte ini_set("memory_limit","24M"); øverst i image.php. Når billedet så er uploadet kan jeg ikke ændre størrelsen på billedet. Exif og GD til PHP er installeret hos One.com, men det er som om WordPress ikke kan kommunikere med GD. Ved full size står der nemlig (0x0). Er der nogle andre Aminoer som har haft samme problem og evt. har en løsning? Ellers må jeg få fat på one.com support :( Med venlig hilsen |
Hej Chiel jeg har desværre ikke løsningen på dit problem, men jeg har selv et one.com webhotel. Her har jeg selv installeret wordpress - installationen klares på 5 minutter.
Kunne være du skulle overveje dette - tror (ved det ikke) det giver mere kontrol over bloggen.