Er der et emne indenfor seo du har erfaring med og som er skrevet med dine egne ord - altså ikke kopieret fra andres tekster - så opret en fortløbende tråd med titlen :
Så kan andre supplere trådstarters indlæg og få en form for vidensdeling på den måde.
Idéen er at der akkumuleres viden om forskellige kategorier af søgemaskineoptimering - således at Aminos brugere får et sted hvor man sammen kan skabe en form for struktureret indhold som nye indenfor SEO så kan søge på.
Hvis man kan rette i sit indlæg og linke til andre tråde (Kan man det?) så kunne man lave en tråd (med titlen: Open source SEO - "Indholdsfortegnelse" meden indholdsfortegnelse der løbende blev opdateret og som linkede til de forskellige "kapitler"/tråde.
Jeg ved ikke så meget om SEO - men jeg har iagttaget at mange har et behov for at få et samlet overblik og det kan være svært at samle ved at læse forskellige tråde om emnet - derfor denne idé om en struktur.
Hvorfor ikke bruge den wiki, der allerede ligger på Amino til formålet? Den er også langt mere velegnet i forhold til overskuelighed, hvad angår indhold:
Det lyder som en god ide. Men jeg tror desværre kun du få middelmådige svar. Alternativt er at omskrive de gode kapitler fra de dyre SEO bøger.
Måske du skulle give et eller andet til dem der skriver et kapitel.
Ja - det er selvfølgelig en risiko - men der er jo mulighed for at andre kan supplere de middelmådige indlæg.
Hvis jeg f.eks. starter med at skrive det ned som jeg ved om titler på billeder - så er der andre der kan supplere eller korrigere.
Mht. at give noget til bidragsydere - så var det ikke tanken at det skulle være en fysisk konkret bog/eller e-bog for den sags skyld - og det er ikke min "bog" - det var bare et forsøg på at skabe en ramme for vidensdeling -- at få alle de gode tips frem.
Mht. Wiki - ja det er jo det samme "koncept" - at lægfolk suppleres af fagfolk.