Som mange af jer ved, har jeg en virksomhed der sælger Magento webshops til dem med et stramt budget. Magento er i den grad SEO venlig (i hvert fald ift hvad der ellers er på markedet). Vi ville virkelig gerne kunne tilbyde vores kunder en "standard SEO pakke" når de køber en shop hos os, men da det ikke er vores kernekompentence, overvejer vi at finde en partner til dette. Hvad der ligger i en sådan "standard SEO pakke" er jeg åben overfor, men det kunne fx. være hjælp til at finde de rigtige keywords, linkbuilding, hjælp til produkt tekster etc. Det vigtigste er at produktet er fast defineret så det er helt klart hvad kunden får og hvad de ikke får. Det er også vigtigt at sige at vores produkt koster fra 9.995 så det perfekte prisleje for en seo pakke ville nok ligge omkring 2-5000. Bemærk at der findes i omegnen af 10.000 såkaldte SEO eksperter her på Amino, vi er kun interesseret i virksomheder som rent faktisk har dette som kernekompetence. Vi leverer selv en professionel service og skal vi sende opgaver videre, forventer vi også disse løst professionelt. Er der nogen herinde der kunne tænke sig at snakke nærmere om dette? I er velkommen til også at smide mig en PM. |
En del af pakken kunne være det her: