Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris 1299,00 kr: Tilmelding til 100 danske linkkataloger, med unikke titler & beskrivelser – over en periode på 2måneder.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund, jeg glæder mig til at høre fra dig :-).

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:15

virker top billigt men hvorfor er jeg tilbageholden! frygten som en masse telefon sælgere i alle regnbuens farver (den rødelokal bog de gulesider mm.) har skabt i mig S-/ hvordan kommer jeg videre med en tryghed af at jeg ikke har spildt mine penge og er tryg ved at jeg ikke ødelægger mit kommende website

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:24

Hej Omar,

Der er intet at være bange for.  Jeg tilbyder et helt konkret produkt til jer.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:01

jeg forstår casper! men nogen gange bliver man som et får der venter til de andre bevæger sig! lidt ligesom den almene forbruger :-( 

kan man måske vente på at høre hvad andre siger om dit produkt :-) jeg har ikke rigtigt noget at forholde mig til :-(

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:03

Hej Omar,

Det forstår jeg skam også godt :-). Jeg følger op på det, når jeg har fået de første kørt igennem.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:53

super duper casper jeg skulle jo nødigt gå glip af et super tilbud :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Casper

Hvis jeg skal handle med nogen vil jeg gerne vide hvem jeg handler med.

Når jeg kigger på din hjemmeside kan jeg ikke se din fysiske adresse.

Når jeg søger på dit telefonnummer ser det ud til ikke at være registreret, er hemmeligt eller er på taletidskort.

Når jeg prøver at finde den hos DK Hostmaster ved at søge på freelancephp.dk dukker dette op:

Dan Dexantu
Adresse: Aarsleffsgade 4 Postboks 78
Postnr. & By: 4760 Vordingborg
Land: Danmark
Telefonnummer: +45 10101010

Aarsleffsgade 4 tilhører en automekaniker

Telefonnummer 10101010 findes ikke ved søgning på De Gule Sider

Dan Dexantu findes ikke ved søgning på De Gule Sider.

Er det bare et sammentræf af uheldige omstændigheder at du ikke er til at finde nogen steder?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hej Christian,

Fuldt forståetligt.

Nej det er ikke meningen. Dan er en jeg har overtaget domænet og nogle af kunderne fra, da han gik død i det. Han har haft en postboks oprettet i vordingborg. Jeg skal lige have undersøgt hvorfor de står i det navn stadigvæk.

Så hvis det kan hjælpe på troværdigheden, så er det her min privat adresse.

Casper Schneider
Søndergade 1d,
Dk-8382 Hinnerup
Tlf. 21955539

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Christian:

Det kan jo være en tilfældighed. Smile
Jeg bliver dog en anelse betænkelig ved et banner med et tilbud,  som siger "Blev oprettet i 100 danske linkkataloger for kr. 1299".. altså i datid, når det måske er meningen at det skal opfordre til et køb ved at sige "Bliv oprettet i 100 danske linkkataloger for kr. 1299".
Det kan selvfølgelig også være et smart trick, som fanger min opmærksomhed. Det gør stavefejl i reklamer ofte, dog sjældent for det gode. Wink 

@Casper:

Det lyder ellers som et godt tilbud, hvis man kan få så mange gode og unikke direkte indgående links med brugbare og sigende ankertekster for den pris.

Min opfordring til dig  er.. ret stavefejlen i dit banner, hvis det er en stavefejl.

Det vil efter min mening virke noget mere overbevisende, når du nu vil sælge unikke tekster og links i god kvalitet.

Du skal jo ikke sælge mange seo-venlige katalog-pakker, før de magiske 50.000 bliver passeret. Så jeg opfordrer dig også til at få et CVR nummer. Det virker igen endnu mere overbevisende.

God vind med din forretning. Yes Smile

Kan i øvrigt se, at vi bor ganske tæt på hinanden .. i 8382

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:51

Tak for de gode råd. Jeg har fået rodet lidt lidt rundt i de oplysninger dk-hostmaster ligger inde med. Det er mere rigtigt nu - men ikke helt. I forvirringen mellem Bruger ID´er og pinkoder, har jeg fået lukket min konti ned i 24timer. Øv.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)