Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hedder en der lever af reklameindtægt ?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mit eget firma i England ebo media ltd hvor jeg lever af affiliate marketing og i dagligdagen kalder jeg mig bare affiliate, jeg har besluttet at lade min titel være blank på mit visitkort.

Grunden til dette er at jeg syntes at CEO eller managing director er en tand for meget da det kun er mig i firmaet - Havde tænkt på founder og har brugt dette på linkedin da jeg ikke tror så mange forstår affiliate endnu.

Jeg syntes ikke at en titel er så vigtigt for mig og syntes bestem ikke at jeg er en konsulent da jeg kun bliver betalt når der er et salg eller sign up. Som konsulent ville jeg være sikret en fast løn lige meget hvor mange salg jeg nu end måtte have stået for.

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder da FuldtidsIntermnetAnnonceReklameIndtjener.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

 

www.bricksite.com/no_money

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

den gang jeg rensede skinner ved sporvognsbaneren hed det :

sporvognsskinneskidsskraberassistenselev.

Men tror nu bare jeg vil kalde det selvstændig med beskæftigelse indenfor online marketing eller sådan noget

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare sige du er selvstændig, evt selvstændig inden for online markedsføring, det er da noget de fleste kan forstå

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, havde ikke lige læst dit sidste indlæg ordentligt igennem,  men er enig

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et godt spørgsmål.

My 2 cents...

I USA kalder man sig blot for "internet marketeer".

Det er en dejlig generel titel, der ikke antyder om man er ejer (direktør), alene (selvstændig), uddannelse (markedsføringsøkonom), eller pissedygtig (ekspert).

Ekspert er ikke noget, man selv kan udnævne sig til. Det er noget medierne bruger, når de skal (bort)forklare, hvorfor de bruger dig :-)

At skrive "Direktør" eller en lignende titel for en virksomhed med 0-5 ansatte giver et forkert indtryk - især i Danmark. Så er det nok bedre at skrive ejer eller partner (hvis man har medejere). 

Mvh
Robin 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)