Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør søges til seriøst projekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med min makker i et stykke tid forsøgt at finde en partner til en auktionsside projekt, som kunne programmere siden, men uden held. Der har godt nok været nogle henvendelser, men ikke det vi søgte.

Derfor har vi besluttet os for at betale os fra det og søger derfor en dygtig programmør til projektet. Vi er godt klar over at det ikke er et lille projekt vi har kastet os over, så det vi søger er en programmør, som kan bygge en side op fra bunden eller evt. ud fra et eksisterende script. 

Kunne du tænke dig at hjælpr os med programmeringen eller kender du et seriøst script vi evt. kunne bruge så smid en besked eller kontakt mig på kirawo@gmail.com

Hilsen Kirawo

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:55

Hej Kirawo,

Hvad er jeres budget?

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 00:24
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 01:03

Vores budget er indtil videre 15.000-30.000 med mulighed for at øge det hvis det bliver nødvendig. 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:13

Hej Kirawo,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 

www.IndoSoft.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 13:39

Du må meget gerne kontakte mig med henblik på et tilbud. Jeg har erfaring med netop auktionsites :)

martin@spicyweb.dk

Mvh Martin Hjort

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 10:25

Vi takker for de mange henvendelser vi har fået og som har givet os mulighed for at vælge mellem en masse dygtige programmører. Vi ar nu besluttet os så i behøver ikke skrive til os mere.

Kirawo 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)