|
hvad betyder dette? det sker når jeg logger ind på min adwords konto! |
Det betyder at den side du besøger sender dig videre til samme side igen og igen og igen og igen...
Debat
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
|
Det betyder at den side du besøger sender dig videre til samme side igen og igen og igen og igen... |
|
jeg skulle måske have formuleret mig så undtagelserne forstod mit spørgsmål :-) kom igen med noget mere kvalificeret casper |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
|
Hvad vil du have svar på :-). Prøv at installere Google Chrome, og logge ind. |
|
jeg logger ind på min konto og så klikker på adwords så laver den det der som er på billedet! top mystisk. det plejer jo at virke s-/ |
|
Der er jo tydligvis en fejl, men mon ikke det er et spørgsmål om tid før det er rettet. Men prøv alternativt med en anden browser. |
|
safari klarede ærterne jubii fem karma stjerner til casper :-) |