Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan hacker du en bankohal! - B@NKO!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil for sjov skrive lidt om et lille projekt jeg har ført ud i livet. Det handler om hvordan man vinder i Banko.

Der hvor jeg kommer fra er der årligt et lokalt reklamebanko spil, med præmier fra byens butikker. Normalt har det ikke interesseret mig, men lige den her gang gjorde det.

Indgangen koster 50 kr, inklusiv 4plader. Ekstra plader 5kr. Jo flere plader man har, jo større sandsynlighed har man for at vinde. Problemet er bare at overskue alle pladerne. Menneskelig begrænsning.

Det fik mit til at lave et lille stykke software der kunne køre på min laptop, som gjorde det muligt for mig at styre 100, 1000 eller 10.000 plader.

Ved næste reklamebanko spil mødt jeg op, købte - med stor undren fra sælgeren - 130 plader, og gik ellers igang med at line op. Den aften fik jeg banko 7gange på 134plader. Kr/øre mæssigt var det en gevinst - selvom jeg ikke har særlig meget at bruge 5kg kaffe og et makeupæt til.

Hvis i andre har lavet et skørt projekt ala det her, så syntes jeg det kunne være spændende at høre om :-)

Admin modulet

Spil modulet

Så ruller vi...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:31

Kan du selv høre, dem det står uden for din dør og råber "NØRD"?Big Smile

Man kan kun have respekt for, at du får ideen og fører den ud i livet - det er cool.

mvh Hans

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:39

Det der er humor på højt plan og fantastisk på samme tid! Og selvfølgelig skal man da gøre det; bare fordi man kan. Thumbs up herfra Yes

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:45

Hihi.. Fed ide.. Troede lige du havde et super program til at hacke de computere de bruger nu til at styre deres tal på.. Jeg vinder nemlig aldrig noget.. Sad

Træt af upersonlige broderier på væggene?? www.ditbroderi.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:47

Hvor er du SEJ ! Wink

Det er noget af det sjoveste vi længe har set, hatten af for din kreativitet. 

Der må have været et par stykker der har fået cigaren galt i halsen  den aften i bankohallen...

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:05

En sikker vinder...

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 09:31

Hehe... 130 plader !? shit.... Stick out tongue

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22

Det er fandme for sejt. Men, lavede du overskud på det ifht. hvad du betalte for at være med?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 10:32

Det er god stil!!!! Yes

Men mon du får lov næste gang? Der er vel nogle "medspillere" der synes det er snyd?

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:42

Der vel ikke noget decideret snyd ved dette... Det er vel blot et program der hjælper en med at holde styr på sine plader.

Der er vel derfor ikke mere snyd end at medbringe sin mand / kone / børn / bekendte som sidder og kigger en over skulderen og siger hvis man har banko...

Nu skriver Casper godtnok at han fik "overskud" men er nogen af de ting man vinder til sådanne arrangementer ikke svært at skulle gøre op i forhold til penge / omsætte til penge... !? - Eller er det blot mig der har lettere fordomme om at man vinder alt muligt "skrammel" til sådan et arrangement !?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)