Hej Alle, Jeg søger aminoer, gerne kvinder, der er motiverede for at teste ny stor portal netværksportal for kvinder. Portalen er baseret på et købt system i PhP, som der indtil nu er brugt mere end 400 programmeringstimer på at videreudvikle, og dertil er der brugt rigtig mange timer på udvikling af et helt nyt design, som er udviklet i samarbejde med fokusgruppen. Portalen er endnu ikke helt færdig, men følgende funktionaliteter er klar til test:
Dertil er der følgende på vej, som vil være klar til test i løbet af den nærmeste fremtid
Det er SUPER vigtigt, at du har både lysten og tiden til at give feedback på alle ovenstående funktioner! Og gerne i løbet af de næste 3 dage! Det er derimod ikke så vigtigt, om du er har kendskab til web og IT, omend det forhold, at du er vant til at begå dig på diverse portaler, nok vil være en fordel. Ved lancering af portalen vil du få 3 måneders gratis profil - forudsat selvfølgelig, at du giver reel feedback. Skriv til mig, hvis du har tiden og lysten til at teste sitet. Du vil naturligvis få meget mere information om konceptet og hvordan der skal teste, når du skriver til mig. Jeg håber at høre fra dig. SMil Rikke |
Jeg vil da gerne give en hånd med, skriv til mig på admin@krammeledelse.dk