Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Godt nok er hjemmeside en del af hvad en grafisk virksomhed laver og firmaets hjemmeside skal være i perfekt orden og "ekstra" i forhold til andres- MEN nu er det ikke hjemmesider jeg brænder for so min nuværende hjemmeside er ikke noget at råde hurra for.

Derfor søger jeg en samarbejdspartner som kan det der med at lave hjemmesider - både shop og som brugervenlige version (kender slet ikke de forskellige fagudtryk for det ).

Samarbejdet skal være gensidigt og håber man kan skabe en endnu større netværk på denne måde.

Krav til min egen hjemmeside (som også skal laves er følgende :

Jeg laver selv designet, udseendet i samarbejde med dig selvfølgelig.

Jeg skal kunne udsende nyhedsbreve fra siden, hvor "kunder" kan tilmelde sig nyhedsbreve

Jeg skal kunne ændre teksten selv på siden

Jeg skal kunne indsætte billeder på siden

Hvem er frisk til en prøve på samarbejde og udvide sit netværk ?

Kan også kontaktes på : kennbo.grafik@gmail.com og min nuværende hjemmeside er www.123hjemmeside.dk/kenn-bo-grafik  så kan du se at sådan en side kan jeg da ikke erhverve kunder på !

Skal siges/skrives at det bliver en lang proces at lave min egen side ud fra mine ønsker ! De kan ændre sig hen af vejen ! 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:36

Forstår ikke helt hvad samarbejdet skal bestå i? At jeg laver dit website, og som betaling får et større netværk, fordi du kan anbefale mig til folk eller hvordan?

Synes ikke umiddelbart, at du tilbyder meget andet end blot at man kan få lov til at lave din hjemmeside ganske gratis.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 20:45

Sorry

Har formuleret mig forkert !

Selvfølgelig vil jeg da betale for hjemmesiden. Det var bare hvis man nu i den forbindelse kunne skabe en samarbejde i den forbindelse så ville det jo være dejligt !

Håber det giver mere mening !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:47

I så fald vil jeg da gerne byde ind på opgaven. Tjek evt. siden for mit firma, hvor du kan læse lidt mere om mig. Her kan du også finde kontaktoplysninger.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:06

Hej med dig

Jeg vil også gerne byde ind på din hjemmeside. Vi har et system hvor du kan have nyheder på din hjemmeside, sende nyhedbreve, have billedgalleri, slideshows og meget andet. Du kan sende en email til jesper@computerpeople.dk hvis du er intereseret.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:22

Hej Kenn,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 15:54

Hej Kenn

Prøv at tage et kig på de sider vi har og tilbyde på Simpelside.dk - her kan du få flotte designs inklusive CMS system for 2500 kroner!

Hvis du skal bruge en netbutik kan du få dette for 6500 totalt. Der er også mulighed for godt Nyhedsbrevs modul hvor folk let kan til- og afmelde sig på din hjemmeside. www.simpelside.dk har kun en engangsudgift, og altså INGEN løbende omkostninger. Så når du har købt siden er den betalt og din, og du kan selv rette i den uden at skulle bruge hjælp fra programmør med dertil hørende omkostninger.

Tag og kig på www.simpelside.dk, og har du spørgsmål kan du blot maile til: info (a) simpelside.dk

Håber du kan bruge det!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)