Halløj Godt nok er hjemmeside en del af hvad en grafisk virksomhed laver og firmaets hjemmeside skal være i perfekt orden og "ekstra" i forhold til andres- MEN nu er det ikke hjemmesider jeg brænder for so min nuværende hjemmeside er ikke noget at råde hurra for. Derfor søger jeg en samarbejdspartner som kan det der med at lave hjemmesider - både shop og som brugervenlige version (kender slet ikke de forskellige fagudtryk for det ). Samarbejdet skal være gensidigt og håber man kan skabe en endnu større netværk på denne måde. Krav til min egen hjemmeside (som også skal laves er følgende : Jeg laver selv designet, udseendet i samarbejde med dig selvfølgelig. Jeg skal kunne udsende nyhedsbreve fra siden, hvor "kunder" kan tilmelde sig nyhedsbreve Jeg skal kunne ændre teksten selv på siden Jeg skal kunne indsætte billeder på siden Hvem er frisk til en prøve på samarbejde og udvide sit netværk ? Kan også kontaktes på : kennbo.grafik@gmail.com og min nuværende hjemmeside er www.123hjemmeside.dk/kenn-bo-grafik så kan du se at sådan en side kan jeg da ikke erhverve kunder på ! Skal siges/skrives at det bliver en lang proces at lave min egen side ud fra mine ønsker ! De kan ændre sig hen af vejen ! |
Forstår ikke helt hvad samarbejdet skal bestå i? At jeg laver dit website, og som betaling får et større netværk, fordi du kan anbefale mig til folk eller hvordan?
Synes ikke umiddelbart, at du tilbyder meget andet end blot at man kan få lov til at lave din hjemmeside ganske gratis.