Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoredigering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer - dette er mit første indlæg, og jeg håber sådan, at der er en der kan hjælpe mig derude... især når jeg nu er nybegynder her :-)

Jeg skal redigere video via Windows movie maker. Den "tror" at de filer jeg importerer, er lydfiler... det er det ikke, og jeg kan godt se dem med player.

Er der en af jer der ved, hvordan man kan omdøbe dem, så de kan redigeres. Jeg vil nemlig så gerne kunne lave fine videoklip og så uoloade dem på min web.

På forhånd stort tak for hjælpen!

Karin

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 15:52

Hej Karin

Velkommen til :-)

Du kan f.eks. prøve at konvertere en af videoerne til AVI eller WMV med dette program:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

Og så derefter prøve at importere den nye film med Windows Movie Maker.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:17

Hold da op det gik stærkt :-) Tuisinde millioner tak for hjælpen! Det virker nu - så nu vil prøve at klistre det hår, jeg fik revet at hovedet af bare fortvivlelse, på igen. Og så er week-enden inddraget, for nu skal jeg redigere video...

Ha' en go' en!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 16:35

God fornøjelse Smile

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:03

lyder lidt som et projekt der er dømt til at gå i fisk. håber du li smider et link så vi kan få noget inspiraton til om man selv skal lave det eller købe det i byen hos en prof

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)