Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der risiko ved at ændre gamle meta titles og description, der performer okay?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO'ere

Får nu langt om længe manuel mulighed for at ændre mine meta titles, description og keywords på posterland.dk - det skulle være sket for LÆNGE siden. Jeg har dog lige et hurtigt spørgsmål, inden jeg går i gang med manuelt at redigere det på vores 30.000 produkter og mere end 1000 kategorier(...!) Er der nogen risiko for at miste placeringer i starten, hvis man ændrer på gamle meta titles og descriptions, hvis de egentlig performer okay? Skal en title så at sige optjene anciennitet hos google, eller er det lige meget? Hvis man f.eks. søger på Wayne Rooney plakater eller filmplakater, så ligger vi meget godt til, og det vil jeg jo helst ikke sætte over styr.

Mvh

Niels

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Tybjerg:
Hej SEO'ere

Får nu langt om længe manuel mulighed for at ændre mine meta titles, description og keywords på posterland.dk - det skulle være sket for LÆNGE siden. Jeg har dog lige et hurtigt spørgsmål, inden jeg går i gang med manuelt at redigere det på vores 30.000 produkter og mere end 1000 kategorier(...!) Er der nogen risiko for at miste placeringer i starten, hvis man ændrer på gamle meta titles og descriptions, hvis de egentlig performer okay? Skal en title så at sige optjene anciennitet hos google, eller er det lige meget? Hvis man f.eks. søger på Wayne Rooney plakater eller filmplakater, så ligger vi meget godt til, og det vil jeg jo helst ikke sætte over styr.

Mvh

Niels

Hej Niels

Til at starte med bruges description ikke til ranking formål, og google lægger heller ikke vægt på keywords, så på de punkter burde det ikke kunne få indflydelse.

Title derimod er den nok vigtigste metatag, og her kan du godt få problemer hvis du ikke gør dit arbejde ordentligt.
Men hvis du sørger for at inkludere det søgeord siden i forvejen ranker godt på, og gerne benytter det tidligt i titlen, så skulle du kunne undgå negativ indflydelse ville jeg mene...

Så mit umiddelbare svar ville være nej, med det forbehold du kan læse...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:29

OK - det var nok også noget i den stil, jeg havde regnet med. Tak for svaret

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal dog være opmærksom på, at dine placeringer godt kan blive ringere midlertidigt, når du vælger at ændre dine titler på allerede well performing sider. Jeg siger ikke, at det 100 % sker, men bare så du ikke bliver overrasket, hvis det sker.

Og som Janno skriver, hvis du skriver titlerne ordentligt, vil placeringerne også komme tilbage igen. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)