Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til færdiggørelse af shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg er den heldige indehaver af (syntes jeg selv) en ret lækker webshop. MEN jeg er også indehaver af masser af dyr erfaring hvad angår inkompotente og krakkede webbureauer som aldrig har fået gjort min shop endelig færdig. 

Derfor står jeg akut og mangler (lidt) hjælp i et fantastisk prisniveau - da de fleste af mine midler gik med i graven hos mine tidl. bureauer.

Der er primært tale om justeringer/rettelser/ændringer (tror jeg - er desværre overhovedet ikke teknisk minded).  Nyhedsbrevet er heller ikke færdig udviklet. 

Er her nogen som kunne hjælpe mig med disse "småting" og som jeg evt. kunne bruge som backup når mærkelige ting pludselig opstår. Også mht. til senere tiltag.

Glæder mig til at høre fra jer.

Venligst Charlotte

www.imagekids.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25

Hej Charlotte.

Jeg vil gerne se, om jeg kan hjælpe dig med dine problemer. Du kan kontakte mig på følgende mail med oplysninger om, hvad jeg kan gøre for dig: Chrenner10@hotmail.com

Mvh. Christian

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:58

Hvilket system baserer din shop sig på?

Jeg kan desværre ikke tilbyde at hjælpe, men det kan være at ville hjælpe andre at vide hvilken teknologi/shop løsning der ligger til grund for shoppen.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Charlotte,

Send mig en mail, vi har flere danske webshops som vi udfoere service paa.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:04

Shoppen er osCommerce hvis der er nogen som programmerer i osC og ikke skulle vide det.

Jimmy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)