Mon prisen bliver anderledes hvis det skal være 250 gr silk ? Der skal jo ikke være et blank visitkort !
Prøv at kig i en af de mange tråde omkring tryk og visitkort, jeg er bestemt ikke ekspert på dette område, dog ved jeg jo hvad jeg selv har givet, og hvad jeg er villig til at give for nyt tryk.
Du skrev ikke om der skulle tryk på begge sider og jeg kan se at de andre bud svinger imellem tryk på én side og på begge sider. "CMYK 3 farver" - CMYK er altså fire farver (også det man kalder fuld 4-farve tryk).
Men, du kan få trykt 1.000 stk. hos os til 850 kr. (dertil kommer så 75 kr. i fragt - og moms). Det er så i CMYK på begge sider af 300 gr. bestrøget papir som så efterfølgende har fået en silkemat lak. Det giver et noget mere lækkert "feel" end blot silk-papir uden lak. Desuden gør lakken også det at den holder på farven, således at kortene ikke så let smitter af.
Hvis du er interesseret i en prøve på ovenstående type kort, så er du velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
Alternativt er der jo vores Finske Visitkort ® , men der vil prisen for 500 stk. ligge på 950 kr. (eks. fragt og moms). Dem kører vi en omgang af i starten af oktober. Dem sender jeg også gerne en prøve.