hejsa
hvad koster sådan en side at få programeret og evt hvad seo koster. det skal være i den lave ende thomas |
Jeg kan lave det hele til dig for 2000kr incl moms :)
...
hejsa
hvad koster sådan en side at få programeret og evt hvad seo koster. det skal være i den lave ende thomas |
Jeg kan lave det hele til dig for 2000kr incl moms :)
... |
hejsa
okay det var billigt, kan du ikke sende lidt mere info omkring siden til mig på varerpartier@gmail.com mener du ikke det er lovligt nok at starte op i dk
thomas
|
2000 kr. for en auktionsside inkl alt, med opsætning mm. det lyder IKKE realistisk... mildt sagt!!!!
nu kan jeg se at tilbudsgiveren ifølge hans profil ALTID har ret, så det er vel bare at sig ok til tilbudet....
mvh Thomas |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Jeg vil nu sige det er ganske realistisk da der findes scripts der sælges til ingen penge på markedet allerede, så det er kun få tilretninger der skal til :-) |
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Ok, så bukker jeg ,,, det er godt nok billigt, der kan ikke laves meget tilretning og opsætning for 2K,,, imponerende... |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Nu skal jeg ikke gøre mig til ekspert på noget jeg ikke har forstand på men hvis nu Mikkel tidligere har lavet et lignende setup/kode så kan størstedelen vel genbruges (hvis han altså har rettighederne hertil) !?
|
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Nu var mit svar så dybt ironisk ... sæt et nul mere på mit "bud" så er vi ved a være der ... og det er vel og mærke i budget-enden :)
|
Nu var mit svar så dybt ironisk ... sæt et nul mere på mit "bud" så er vi ved at være der ... og det er vel og mærke i budget-enden :)
|
www.swoopoclone.com Det kan lige det du ønsker! |