jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvad det vil koste mig at få en madportal op alá ovenstående!
portalen skal være bæredygtig idag og jeg søgeer ikke noget forældet eller lign jeg tænker også at design, seo, og administration og logistik skal sammensmeltes på bedst vis.
Hvis nogen har erfaring med etablering/opbygning af ovenstående (en 2010 model) så hører jeg gerne fra dem, råd og vejledning modtages gerne mht opsætning, administration, etablering, indskrivning, markedsføring og lign. men mit hoved spørgmål er: hvad vil prisen for en sådan portal løbe op i?
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
var nok også det jeg tænkte. kan du måske uddybe hvad du baserer din optimistiske udregning på/udfra? tænker du seo 30000kr programering 50000kr osv osv eller??
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Han skriver "design, seo, og administration og logistik skal sammensmeltes på bedst vis" Jeg vil sige dit bud er for optimistisk, selv med en dygtig projektleder som dig ved roret :-)
Hvis man skal ind og kæmpe mod fx Just eat, så skal man tage sig selv lidt i skole hos nogle af de bedste. Just eat er ikke designet over en weekend og de mange tests som de har kørt har ikke kostet pizza-rester. Jeg kender indikationen af, hvad superbring.dk har kostet, og det er ikke småt.
Jeg vil mene, at der over en 1-2 årig periode skal afsættes minimum 500.000,- og en masse arbejde selv. Vel at mærke ud fra en tanke om, at du ønsker at komme op i toppen rent business mæssigt og har en god ide til hvordan du skaber et uniqe selling point som fejer benene væk under de andre. Just eat sidder trods alt tungt på markedet og i folks hoveder - og hvem googler efter pizza?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
så har mikkel vel også delvist ret i at en opstart af en sådan portal vil koste 200000kr plus den videre process som måske ikke kunstrækker sig over 2 år men forever agtigt med et beløb på ca 15000kr pr måned det giver vel omkring 500000kr for en protal i drift efter 2år
så fik jeg vist sammensmeltet to bud hehe.
jeg er enig med dig i at man skal have noget der skiller ens virksomhed ud betydeligt på den fede måde hehe.
jeg vil når det er sagt også sige hvem googlede i 80erne hehe?
hvem googlede strømper,tv frugt og lign i 90erne
hvem googlede pizza i 00
hvem.......
Omar: Lønne har ret ... folk googler ikke efter Pizza ... de går ind på Just-eat.dk ... så der skal et stort PR arbejde op for at komme ind på markedet.
Mit bud var også udelukkende fokuseret på udvikling og initiel SEO, og som tidligere nævnt meget optimistisk.
De 200.000 DKK var basseret på to mandemåneder med koncentreret udvikling, ikke noget jeg finder helt urealistisk. Men som Lønne rigtig nok pointerer så kan du godt regne med at skulle bruge en del mere overordnet på at få siden op ... der kommer også hosting udgifter, husleje, lønudgifter, markedsføring ... og oveni hatten skal du have nogen til at bringe ud for dig, og det skal være landsdækkende fra day 1, hvis du vil tages seriøst :)
ja det som superbring.dk og pizzaplus har gjort er nok ikke særligt smart, altså at starte op uden at være landsdækkende og komplet fra dag 1. men ros til deres forsøg og fine design og funktionalitet
nicolaj hvad har det ca kostet at lave en superbring.dk side?