Jeg har en vareprøve jeg skal have sendt til Århus akut, der er tale om noget gouda ost, en blok på15 kg. Er der nogen der kender en kurer eller speditør, der kan køre den billigt? Akut... |
Transport af kølevarer, akut 15 kg.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Så ekspres behøver den heller ikke være. 1-2 dage er fint, men er der overhovedet firmaer der kører med kølevarer, når det er så lidt? Hvis det var så ekspres, havde jeg dog taget DHL osv. |
Hvis du mener en akut transport er 1-2 dage, så har du meget lave tanker om Post Danmark ![]() Hvorfor sender du ikke bare med dem og pakker osten i en flamingokasse med is eller bruger en yderkasse med tøris? Vi sender en del frostfoder som ikke kan tåle optøning med Post Danmark og det går fint så længe det pakkes i flamingokasser. Det skal selvfølgelig ikke sendes torsdag-fredag så det risikerer en "weekendseng" på posthuset. |
Tak for dit svar. Når jeg siger akut, så er det fordi jeg vil sende varen imorgen. Ved godt hvad Post Danmark kan :) Er der ikke andre muligheder? Gider simpelthen ikke gå ud og finde en flamingokasse og jeg skal komme efter dig... |
Hvis du ikke "gider" finde en flamingokasse, er kunden nok ikke særlig vigtig... |
Hej Kim, Ingen kunde er unødvendig ;) Håbede bare der var en nemmere løsning, en kurer a la Andreas Andresen med kølevarer. Ellers må vi jo holde os til flamingoen... |
3X34 Transport har også kølebiler i deres flåde, så de kunne være en mulighed. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)