Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør du overfører penge til en du ikke har set IRL ??

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Martin.

Jeg tænker bare kan man ikke trække sine penge tilbage via banken hvis man ikke får den varer man betaler for eller gennem banken dokumentere at man har overført penge til en bestemt person, men ikke modtaget varen/ydelsen

Hvordan kan Klamphuggerne fra tv2 få pengene af folk via bank og så ikke få deres penge tilbage. Der burde jo ligge bevis i en bankoverførsel.

Kan kan jo eks i klamshuggeren bevise huset ikke er bygget færdigt, men hvordan får offerne så deres penge igen og kan de overhovedet det ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:30

OpretGratis.dk:

Jeg tænker bare kan man ikke trække sine penge tilbage via banken hvis man ikke får den varer man betaler for eller gennem banken dokumentere at man har overført penge til en bestemt person, men ikke modtaget varen/ydelsen

Nej det kan du ik, med mindre indehaveren af kontoen giver lov...

OpretGratis.dk:

Hvordan kan Klamphuggerne fra tv2 få pengene af folk via bank og så ikke få deres penge tilbage. Der burde jo ligge bevis i en bankoverførsel.

Fordi en bankoverførsel ik beviser at du er blevet snydt...

OpretGratis.dk:

Kan kan jo eks i klamshuggeren bevise huset ikke er bygget færdigt, men hvordan får offerne så deres penge igen og kan de overhovedet det ?

De kan sagsøge personen og håbe at vedkommende/firmaet har penge eller ik går på røven. Alternativt er der vel blot at komme videre med livet, en bitter erfaring rigere...

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:32

Jeg arbejder sammen med en del firmaer over hele verden og de fleste af dem har jeg aldrig set IRL.
Men selvfølgelig gælder det om at gøre sit fod arbejde. Som Martin skriver i et tidligere indlæg så købte han en vandscooter af en forhandler andre havde talt om godt. Det er sådan noget jeg også altid gør inden jeg starter et samarbejde, lige tjekker op på hvad andre siger om dem, spørger om "trade references" etc.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:34

Så der er rent faktisk intet og gøre andet end og sige farvel til pengene ?... Hvad med en kontrakt på et byggeri eller et auktions nr på en evt auktion..

Der må jo kunne spores noget på dba.dk og qxl samt en kontrakt på byggeri der fastslår man er blevet snydt..

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:35

OpretGratis.dk:

Så der er rent faktisk intet og gøre andet end og sige farvel til pengene ?... Hvad med en kontrakt på et byggeri eller et auktions nr på en evt auktion..

Der må jo kunne spores noget på dba.dk og qxl samt en kontrakt på byggeri der fastslår man er blevet snydt..

Som jeg skrev tidligere er der kun en vej og det er rettens vej. Det er det eneste sted, hvor man kan få ret i at man er blevet snydt. Og så skal man gøre op med sig selv om det er risikoen, pengene og sliddet værd...

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:36

Der er forskel på at have bevis for at blive snydt også til at få erkendt erstatning (fx via en retsag) og det er noget helt tredje om der så er penge i firmaet du kan få tilbage derefter.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:42

Men er det et enkeltmandsfirma er det vil selve personen bag firmaet der skal betale og ikke firmaet ?

Der er jo også private der snyder som det i basta med ham der sælger møbler, men aldrig kommer og der siger de jo også¨de intet kan gøre, og virker da underligt når der er sporing på qxl ( regner da med de kan finde afsluttet auktioner)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

Altså, jeg har aldrig selv overført til andre, men i forbindelse med konsulent-ydelser (programmering, design, eller andet) har folk altid overført til mig - for det meste uden så meget som at have snakket i telefon med mig - men udelukkende kørt over mail... og jeg har i hvert fald aldrig snydt nogen. :)

Men man kan selvfølgelig hurtigt rende på nogen som vil snyde en. Så mit råd vil være - undersøg hvor meget personen har lavet før... f.eks. ville det være dumt af mig, at snyde en kunde, da sådan noget har det med at spredes. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:44

OpretGratis.dk:

Men er det et enkeltmandsfirma er det vil selve personen bag firmaet der skal betale og ikke firmaet ?

Der er jo også private der snyder som det i basta med ham der sælger møbler, men aldrig kommer og der siger de jo også¨de intet kan gøre, og virker da underligt når der er sporing på qxl ( regner da med de kan finde afsluttet auktioner)

Hvorfor læser du ik det vi skriver fremfor at stille de samme spørgsmål 24 gange? Det ændre intet om du kan spore dit eller dat. Vil du noget er der en vej og det er en RETSAG. Alt andet er underordnet og har ingen indflydelse...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:48

Jeg tør næsten ikke har ikke nerver til især når jeg ikke hører fra folk efterfølgende når jeg har indbetalt pengene til for bl.a. at hjælpe mig med at lave min hjemmeside , med større firma eller hvor jeg kender folk eller en ven er jeg så ikke så nervøs for at indbetale penge til

Har et par gange fået lavet noget af webmaster som var ubrugeligt , bl.a. en der lavet CMS system fra bunden , med der manglet en del ting for det var søgemaskine venligt unikke titler kunne skrive overalt på siden hvorfor ikke bruge wordpress cms det har unikke url mv. eller en side i flash , så siden ikke kunne findes på google , har jeg været ud for og kunne ikke få mine penge igen , så viden er en god grundsten vis man ikke skal bliv snydt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)