Hej folkens
Er der en der kender en smart metode til at vise alle indgående links til ens side? Jeg har prøvet med googles webmasterværktøj, men den har stået på det samme tal i over en måned, selvom jeg ved der er kommet flere links. Jeg har også prøvet link:www.domæne.dk i google, men det giver kun en brøkdel af de resultater jeg ved findes.
Mvh Mikael |
Visning af indgående links
Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk
Du kunne lave noget kode der registrere referre på dine brugere, eller tjekke i et analyse værktøj. Det vil dog "kun" give dig links som brugere faktisk følger, men de er jo også de relevante :) Nettet er jo en dynamisk størrelse, så det er ikke muligt at vide det præcise antal på et givet tidspunkt. Google og andre services opdatere jævnligt, men selvfølgeligt kun de sider de har indekseret og det bliver aldrig 100%. |
Som foreslået i de to øverste svar, er den bedste metode at benytte sig af Yahoos siteexplorer eller nogle af de mange værktøjer, som benytter sig af deres data. Det giver en fornuftig indikation af, hvor mange links der er til din side. (Selvfølgelig har Google og Yahoo hvert deres index, men når Google med vilje har ødelagt link:-funktionen og du ikke er tilfreds med Webmaster Tools, er Site Explorer umiddelbart det bedst mulige værktøj). |
Hvad vil du bruge den til?
|
Hej Mikael Hvis du vil noget for alvor med analyse af backlinks, er der faktisk ét værktøj, der giver dig stof til mange nætters nørderi: SEO Spyglass. Programmet koster kun 99,75$, og dte giver dig vanvittigt mange og gode data. http://www.link-assistant.com/seo-spyglass/buy.html |
Jeg har faktisk lavet et værktøj så du kan se hvilke sider, som linker til dig. Meget simpelt og lige til at bruge. Det var bare hvis det var. |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Thomas, når jeg skriver det for mit domæne får jeg alle links til mit website [link]:yourdomain.com , erstat yourdomain.com med dit eget domain, men det ved du godt, så siden du spørger på den måde går jeg ud fra du har en pointe, hvad vil du sige? |
Watches inspired by fighter jets