Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket script til Guides / FAQ

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med at lave en sektion med Guides / FAQs på www.stylingshop.dk

Jeg har i forvejen stiftet bekendtskab med Wordpress, som egentlig kan det meste af det jeg ønsker.... både tekst- og billedmæssigt og SEO-mæssigt

Bortset fra at jeg mangler en form for hierarkisk opdeling af de indlæg jeg laver.

Fåes der noget til Wordpress der kan bruges eller snakker vi Joomla eller noget helt tredie?

Eller er vi ovre i noget Wiki?

Ser frem til at høre jeres anbefalinger....

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Det kunne da være ret blæret at sætte det op i MediaWiki (http://www.mediawiki.org/wiki/MediaWiki). Det er det system, wikipedia bruger (eller i hvert fald tæt på det). Det er et system folk kender, og kan jo sagtes 'stuves væk' på et subdomain... F. eks

wiki.stylingshop.dk

Alternativt kan du lave det som Anchors. Sådan her:

Spsm 1 

Spsm 2

Spsm 3

Spsm 4

Svar 1

lalalalalala

Svar 2 

lalalalalaa

Svar 3

lalalalalala

Svar 4 

lalalalala

[Til top]

Hvor spørgsmålene linker ned i teksten, til de rigtige svar.

Simon :)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 07:28

Det er vel bare, at lave en ekstra menulinje i wordpress, som indeholder links til de enkelte undersider, du gerne vil have dine tutorials på?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 09:55

Allan Hansen:

Det er vel bare, at lave en ekstra menulinje i wordpress, som indeholder links til de enkelte undersider, du gerne vil have dine tutorials på?

Det giver vel ikke en ordentlig og gennemskuelig struktur?

Jeg vil gerne have at man f.eks. kan vælge et menupunkt og dette menupunkt kan så have nogle underpunkter som igen kan have flere underpunkter.

Wordpress lister jo som standard blot tingene kronologisk.

Jeg vil gerne lave det som en slags opslagsværk. Måske er det alligevel noget Mediawiki jeg skal have gang i.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:24

Hej Rene

Du kan godt lave nogle undersider i wordpress, som ikke fungerer som en blog, men mere som almindelig hjemmeside.

Hvis du f.eks. i forsiden på din blog har et link i menulinjen, som hedder tutorials -> denne side har så links til de forskellige kategorier -> de forskellige kategorier har måske underkategorier, som igen er links, og sidst har du så selve video siderne.

Mediawiki er et ganske udmærket system også. Men det er en wiki. Det er beregnet til at brugere genererer indholdet, og det er omstændigt at lave flot design til det.

Hvis du skal have fat i et system, som er beregnet til videoer, så tag et kig på f.eks. phpmotion, der også er opensource - det er en klon af youtube.

Jeg tror dog du umiddelbart vil komme lettest til en løsning ved at bare lave en masse undersider i wordpress.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 13:47

Allan Hansen:

Hej Rene

Du kan godt lave nogle undersider i wordpress, som ikke fungerer som en blog, men mere som almindelig hjemmeside.

Venlig Hilsen

Allan

Ok, det er nok bare mig der lige skal have læst lidt på lektien, for jeg har kun kendskab til det, som en kronologisk række af indlæg :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)