Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Balloner..

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

TrylleThomas:

har ikke købt noget af nogle.. det er et ganske enkelt tilbud jeg giver folk som køber noget og det er vel gratis... ? 

Du har bare formuleret dig forkert, og det er det de hænger sig i... Læs evt din start tekst og du ser problemet...

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:18

Opfattelsen af ordet Gratis har været oppe at vende en del gange...

Lær at skelne mellem Gratis og Inkluderet i prisen..

I dit tilfælde kunne du i stedet skrive: Køb for 100 kr. balloner, og jeg smider 50 ekstra oven i til de første x kunder..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:26

Nemli... det er misbrug af ordet gratis..

Et fitnesscenter havde et lign. tilbud for ikke lang tid siden. Svigermor vandt en gratis måned fitness men jeg var skeptisk. Fornåjet går hun op og tilmelder sig.. så skal man dog sjovt nok skrive bank, reg og kto. nr. på tilmeldingen samt cpr. nr.

Eeehh hvorfor pokker det når det er gratis??? Ringer alarmklokkerne så ikke? Viste sig at de havde løbende måned + 1 måneds opsigelse - det 'glemte' de bare lige at nævne.

Det var altså ikke gratis! ½ pris havde været den rigtige betegnelse, men ikke gratis.

I dette tilfælde med ballonerne er de heller ikke gratis. Ticker mig grænseløst af at manipulerende sælgere/ virksomheder bruger det når det er løgn.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

giv dog manden en chance, fordi han skriver forkert behøves man da ikke angribe ham...

rådgiv da hellere istedet.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:24

OpretGratis.dk

Mange tak :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 08:34

det var skam så lidt.

jeg kunne da selv finde på at skrive gratis.

ville dog skrive køb 100 og få 50 gratis balloner med i købet..

obs: amino er til at hjælpe hinanden, ikke til at finde fejl og hakke !!! medmindre man ønsker kritik..

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 08:44

du har helt ret - kan da også godt se det .. men når alle sammen hakker på en gider man da ikke ligefren give dem ret, så må de lige snakke ordenligt!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 08:47

Synes desværre der er flere og flere der ikke kan hjælpe, men istedet prøver og grave fejlene frem..

Har selv et par brugere herinde jeg gerne ville kunne ignorer/blokere da jeg synes de er negative i alle deres indlæg.

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 08:49

helt enig .. amino er vel til for at hjælpe hinanden ,

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

OpretGratis.dk:

Synes desværre der er flere og flere der ikke kan hjælpe, men istedet prøver og grave fejlene frem..

Har selv et par brugere herinde jeg gerne ville kunne ignorer/blokere da jeg synes de er negative i alle deres indlæg.

Jeg var måske lidt hurtig ude, men lad vær med at komme og spille hellig, det er til at kaste op over.

Hvis TrylleThomas synes folk hakker på ham, så må han lade være med at bruge de billige tricks. Det gør mig sur, og den der "glemte det lige" eller en anden kommentar er ligegyldig.

En undskyldning burde være på sin plads, men nu er det heller ikke et større problem end dette. Havde han skrevet det rigtige tilbud havde jeg måske købt et ret stort parti hjem, men så må han prøve igen næste gang.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)