Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf søges til Webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have taget en masse billeder af tøj til min nye webshop og kunne godt tænke mig selv at påtage mig opgaven på sigt. Er der nogen derude som har lyst til, at give et kursus (mod betaling selvfølgelig) i hvordan man tager de bedste billeder og hvad man skal bruge af "rekvisitter".

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:26

Hej Anna

Hvilken type tøj er det og hvordan har du tænkt dig at præsentere det i din shop ??

Du kan evt. give mig en mail på tja(at)juul-s.dk 

Mvh
Juul

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:38

Hej Anna Sofia

Du er velkommen til at kontakte mig.
Find kontakt oplysninger på min hjemmeside.

Mvh.

Claus Lavendt 

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 16. Sep 09
Skrevet kl. 21:31

Hej Claus,

Mange tak for din henvendelse. Jeg kan se, at du har dit firma i Herning. Det bliver måske lidt langt væk når jeg er bosiddende i Køge syd for København!

Hvis ikke så sig lige til, så kontakter jeg dig for, at høre nærmere.

Mvh

Anna Sofia

Tilmeldt 16. Sep 09
Skrevet kl. 21:33

Hej Juul,

Mange tak for din henvendelse. Det drejer sig om modetøj, sko og tasker. Der skal være et foto af Produktet/tøjet samt 2-3 fotos på giner. Hvis det 

er det du mener!

Mvh

Anna Sofia

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:48

Hej Anna Sofia

Jeg har kunder i hele landet, samt udlandet.
Så beliggenhed har endnu ikke været noget problem.
Du er fortsat velkommen til at kontakte mig. 

Mvh. Claus 

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 07:15

Hej Anna

Jeg vil anbefale Carsten Olsen, han er også her på Amino.

Han holder til lige rundt om hjørnet Kbh Ø, han tager flotte produktfotos til en pris i den lave ende.

Mvh
Juul

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:23

Hej Anna,

Jeg tror godt, at jeg kan hjælpe dig. Jeg har længe gået med ideen om at tilbyde den type "undervisning".

Jeg forestiller mig en form, hvor du tager nogle produktbilleder af dit tøj samt nogle billeder af din foto-opstilling og sender dem til mig. Derefter giver jeg feedback på billederne samt lærer dig, hvad du skal være opmærksom på, og hvordan fotoopstillingen skal justeres. Jeg vil tro, at det kan gøres på 3 - 5 sessions af ca. 1 times varighed - afhængig af dine ønsker og krav til billederne.

Det er ikke helt nemt at tage gode produkbilleder, så du kommer nok til at skulle investere noget tid i at lære det, og der skal nok også investeres i noget lys. Efterfølgende vil det give dig en kæmpe fleksibilitet, som adskillige webshobs faktisk har efterspurgt.

Det skal lige siges, at jeg fra mit almindelige job som udviklingsingeniør har stor erfaring med at give teknisk support og har gode erfaringer med at bruge fremgangsmåden med billeder til at løse problemerne.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 16. Sep 09
Skrevet kl. 09:55

Hej Carsten,

Det lyder som en god ide - har du en mail jeg kan skrive til dig på. Har en masse spørgsmål!

Mvh

Anna Sofia

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:16

Hej Anna Sofia

Jeg har muligvis en rigtig god og stort set gratis løsning til dig. Send en PB eller drop en mail jeg kan skrive på.

Mvh Nicolai

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)