Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg skriver at SpamFighter har 30.000 Adwords Fraser - Er En Smule Forvirret...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Læser i E-Pusher at spamfighter har 30.000 fraser i adwords som de betaler ca. 1 kr. pr. klik. for. Men han skriver osse at google straffer dig hvis de adwords du køber ikke står på landings siden.

Så jeg er lidt forvirret :-) Betyder det at spamfighter har 30.000 fraser som alle står på deres landings side, eller har jeg misforstået noget her ? :-)

På Forhånd Tak

Mvh

Thomas

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at vide det, så:

Måske er situationen den, at de har flere forskellige landing pages til de forskellige adwords kampagner.

Det er helt oplagt at gøre det på den måde, for så kan de fokusere den enkelte landing page til lige præcis de triggere, der kan udløse salg på den pågældende brugertype.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ja måske, men det kræver vel stadig at de 30.000 fraser rent faktisk står på landings siden, hvilket jo er enormt mange, det mest indlysende vil være at jeg ikke helt forstår det endnu :-)

Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tror den du lige skal have med er det Michael skriver om forskellige landing pages. Altså du har måske 10 ord der går til 1 side, de næste 10 går til en anden side osv...dermed behøver du ikke have 30.000 forskellige søgefraser stående på samme side...ville også være noget af en side:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

30.000 søgetermer lyder af meget men husk på at hvert søgeord kan have mange bøjninger, f.eks.

vinklub
"vinklub"
[vinklub]
vinklubber
"vinklubber"
[vinklubber]
vin klub
"vin klub"
[vin klub]
vin klubber
"vin klubber"
[vin klubber]

Her er 12 vendinger, der i princippet er ens og på den måde når man hurtigt 30.000. Annoncer med disse søgeord peger så ind på en landingsside, som omhandler 'vinklub' og hvor ordet vinklub selvfølgelig fremgår. På samme måde kan du så gøre det med rødvin, hvidvin osv., der hver især peger til en unik landingsside. 

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan P. Olsen:

Hej Thomas

30.000 søgetermer lyder af meget men husk på at hvert søgeord kan have mange bøjninger, f.eks.

vinklub
"vinklub"
[vinklub]
vinklubber
"vinklubber"
[vinklubber]
vin klub
"vin klub"
[vin klub]
vin klubber
"vin klubber"
[vin klubber]

Her er 12 vendinger, der i princippet er ens og på den måde når man hurtigt 30.000. Annoncer med disse søgeord peger så ind på en landingsside, som omhandler 'vinklub' og hvor ordet vinklub selvfølgelig fremgår. På samme måde kan du så gøre det med rødvin, hvidvin osv., der hver især peger til en unik landingsside. 

 

Så lærte jeg også noget idag. Tak Jan Yes

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan Det har du ret i og det har jeg osse tænkt på, men lad os nu sige at det er ordene vinklub og vinklubber der fremgår på ens side, og en bruger så trykker på ens addwords annonce hvor man har købt ordet vin klub, vin klubber, hvilket jo så ikke står på landings siden, vil man så blive straffet med urimelige høje PPC ? Mange Tak Mvh Thomas
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal lige tages højde for at google på nogle områder er ret smart.

 

Dvs. at har du søgefraser som "lavt kolhydratindhold", englehår, spaghetti og sådan noget, vil du have en god placering, hvis din side handler om pasta, selvom siden ikke har de specifikke ord eller fraser, men fordi de direkte relaterer sig til pasta.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man koger det ned, så handler det bare om at gøre brugeren glad. Du skal levere et relevant resultat til brugeren, så bliver brugeren tilfreds og dermed bliver Google også tilfreds.

Det gør du ved at tilføje alle relevante søgeord du kan komme i tanke om og kombinere dem med en relevant landingsside. That's it :)

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Så alt tyder på at man skal have meget relevant tekst på sin landings side for at gå en billig CPC samt at bruge de keywords man har investeret i på sin landings side osse. Bottom line skal man have "meget" tekst på sin landings side for at opfylde disse krav ?
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)