Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside tilbud

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:58

version 6.0 - nu har jeg lige prøvet en anden pc, godt nok med samme!

Henrik Bjørnemose Andersen www.isail.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:31

Tjah.. mine erfaringer med Gigahost er = the suck.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:26

hvandersen:

version 6.0 - nu har jeg lige prøvet en anden pc, godt nok med samme!

IE 6.0 kræver en særlig patch, før den kan bruge domænenavne med æøå. Mon ikke det er der problemet ligger. Jeg tvivler på af gigahost kan tage den del af skylden. Det er jo også en browser version med mere end 8 år på bagen, så hvis det er muligt, vil jeg anbefale at opdatere Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:40

IE6 er desværre stadig meget udbredt. Især blandt større organisationer, hvor softwaren på de enkelte PC'er forvaltes centralt. F.eks. Københavns Kommune kører med IE6, og DR har gjort det indtil fornyeligt. Bl.a. derfor vil jeg helt klart fraråde, at man vælger et domæne med danske tegn som sit hoveddomæne.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:57

Christian Reupke:

IE6 er desværre stadig meget udbredt. Især blandt større organisationer, hvor softwaren på de enkelte PC'er forvaltes centralt. F.eks. Københavns Kommune kører med IE6, og DR har gjort det indtil fornyeligt. Bl.a. derfor vil jeg helt klart fraråde, at man vælger et domæne med danske tegn som sit hoveddomæne.

Hej Christian

Tak for respons. Jeg kan nemt følge dig, og jeg er godt klar over at ikke alle selv bare lige kan opdatere. Jge har dog valgt domænenavnet www.far-søn.dk ud fra at det er nemt at huske, og nemt at læse. De store organisationer ligger ikke inde for min primære målgruppe, men hvis de eller andre IE 6 brugere vil tilgå min side, har jeg også købt domænet www.farogson.dk. Det er et bevidst valg, som jeg måske ændre med tiden. Lige nu har jeg det fint med ikke at ligne alle andre :o) 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)