Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren adwords mand/kvinde søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har brug for en opfriskning på min adwords konto, de gamle annoncer skal gennemgåes og der skal oprettes nye.

Nogen der kender eller selv er erfarne i dette? Bedes kontakte mig på info@sikkerhedseksperten.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47

Hej Boysen

Du er velkommen til at ringe på 7020 4838.

Med venlig hilsen

Nicolas Zangenberg

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:21

Hej Boysen

Jeg vil gerne tjekke dine kampagner igennem, og se om jeg kan gøre noget for dig.

Jeg har ligeledes sendt dig en mail.

Tjek dette link.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:37

Hej Alle

Tak for de mange mails, jeg nåede ikke at få svaret alle, men har kikket Jeres sider med m.m.

Jeg har fundet en erfaren mand til opgaven.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 18:56

Hej Boysen

Du er sikkert i gode hænder, men lov mig ikke at lave en aflønningsaftale der er basere på hvor meget du bruger på AdWords. Det er åbenbart blevet populært igen, men har aldrig været en god idé for kunden.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 19:01

Det lover jeg dig Martin. Jeg har samme holdning som dig, og er kun int. i at aflønne per time.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:13

Martin Poulsen:

Hej Boysen

Du er sikkert i gode hænder, men lov mig ikke at lave en aflønningsaftale der er basere på hvor meget du bruger på AdWords. Det er åbenbart blevet populært igen, men har aldrig været en god idé for kunden.

Det er da noget firkantet sat op?.. Det vil sige, at man skal betale det samme for administrationen af sine adwords hvad enten man bruger 1.000,- om måneden eller 100.000,- om måneden? 

Der er immervæk en forskel i mandetimer på de to scenarioer! 

Klikpakker er jeg derudover til dels enig i ikke er vejen frem for de fleste.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:17

Andreas Lolk:
Det er da noget firkantet sat op?.. Det vil sige, at man skal betale det samme for administrationen af sine adwords hvad enten man bruger 1.000,- om måneden eller 100.000,- om måneden? 

Det siger han jo faktisk heller ikke. Vi arbejder også kun pr. time med Adwords, og jeg kan da godt afsløre, at vores største AdWords kunde (dagsbudget på p.t. 5.000 kr.) ikke betaler det samme her hver måned, som vores mindste AdWords kunde gør. Af den indlysende årsag at vi bruger flere timer hver måned på den store konto, end vi gør på den lille ;-)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:31

Thomas Rosenstand:

Andreas Lolk:

Det siger han jo faktisk heller ikke. Vi arbejder også kun pr. time med Adwords, og jeg kan da godt afsløre, at vores største AdWords kunde (dagsbudget på p.t. 5.000 kr.) ikke betaler det samme her hver måned, som vores mindste AdWords kunde gør. Af den indlysende årsag at vi bruger flere timer hver måned på den store konto, end vi gør på den lille ;-)

Wink.. Selvfølgelig - Er jeg helt med på. 

Ikke desto mindre kan kommentaren meget let forveksles med, at alle andre, som udbyder AdWords der fx tager 10 % af beløbet e.l. er "Up to no Good" - Det var det jeg lige ville sætte lidt lys på. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 10:47

Andreas Lolk:

Ikke desto mindre kan kommentaren meget let forveksles med, at alle andre, som udbyder AdWords der fx tager 10 % af beløbet e.l. er "Up to no Good" - Det var det jeg lige ville sætte lidt lys på. 

Laver man en incitamentsaftale med en konsulent der er baseret på kundens omkostninger til AdWords, så er konsulentens økonomiske interesse naturligvis at maksimere kundens omkostninger til AdWords. Med er det kundens interesse?

Selv hvis der bliver aftalt et fast budget som konsulenten skal holde sig indenfor, så er det stadig ikke i kundens interesse at lave en sådan aftale.

Med en sådan aftale i hånden, ville du som konsulent så nogen sinde komme med nedenstående anbefalinger?

• Tilføj disse 500 negative nøgleord, så sparre du 20% af dine omkostninger. Dem der søger på disse nøgleord søger ikke efter det du kan tilbyde.
  • Sluk for AdWords i weekenden og sæt budpriserne ned med 40% uden for arbejdstiden. Så fokuserer du din markedsføring på de tidspunkter hvor du får mest for dine annoncekroner.
  • Sluk helt for AdWords. Det kan ikke betale sig for dig at bruge dette medie indtil at du har fået styr på dit websted, produkter, priser eller lignende.

Som kunde går jeg ud fra at man er interesseret i at få en konsulent som er motiveret for at maksimere kundens udbytte og minimere kundens omkostninger.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)