|
Jeg tror du skal skrive lidt mere om dig selv, og hvad du kan tilbyde - og hvad det andet projekt handler om - hvis du vil have respons på dette indlæg. Gør folk sultne efter din ekspertise. Det gør du ikke lige frem nu!!
|
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Jeg tror du skal skrive lidt mere om dig selv, og hvad du kan tilbyde - og hvad det andet projekt handler om - hvis du vil have respons på dette indlæg. Gør folk sultne efter din ekspertise. Det gør du ikke lige frem nu!! |
Hehe ja du har ret. Jeg glemte at skrive så meget om mig selv;) Jeg er hedder Kristoffer og er 19 år. Jeg ønsker at udbrede mit netværk med dig! Jeg er utrolig kreativ, god sælger og er på nuværende tidspunkt i gang med at lære at blive god til at bygge avanceret hjemmesider op fra bunden. Jeg kan desværre ikke sige så meget mere om det ene projekt da det holdes lidt hemmeligt på nuværende tidspunkt. Så hvis du er interesseret er du velkommel til at skrive:) |
Det var bedre, men du fortæller ikke hvad folk får ud af at kontakte dig.. Og hvordan kan dit projekt være hemmeligt - hvis du vil fortælle det til folk der skriver til dig? |
det er en lidt underlig tråd! jeg har nu hele tiden haft den oplevelse at hele amino er et sted hvor man deler sin erfaring med andre, så hvorfor ødelægge det gode som der er her ved at lave en lukket grupppe som deler erfaring. der findes hjemmesider som er lavet til det du eftersøger!! håber ikke du tager mit svar for hårdt det er skrevet med et venligt smil :-)
|
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Jeg tror i begge har misforstået. Det eneste jeg ville var at finde nogle som var i samme sitaution som kunne tænke sig at skrive lidt sammen og evt . på sigt udbygge det med at arbejde sammen om et projekt:) Jeg ved godt at man også kan gøre det på amino men det er lidt mere overfladisk eller om et bestemt emne. |
det er jeg ked af: hvis jeg kunne så ville jeg trække mine ord tilbage men skrevet er skrevet, så derfor en undskyldning for hvad jeg ahr skrevet :-) |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Har sendt dig en pb, |