Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forside !

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C

Tak for din uddybende kommentar. Vil bestemt kigge på de ting, som du nævner.

Jeg er blevet kontaktet af et interessant netværk med ca. 100 medlemmer, som består af forskellige konsulenter, dvs. personer som har jævnlig gang hos min målgruppe. Jeg er blevet tilbudt at skrive et A4 salgsbrev til alle medlemmer og ser dette som en stor mulighed. Håber at mange af dem vil nævne mig positivt hos deres egne kunder, evt. overtale dem til at modtage nyhedsbreve fra mig og placere ordrer. Tanken er selvfølgelig at honorere disse medlemmer med en mindre andel af min provision.

Derudover ahr jeg fået kontakt med iværksættere med interessante koncepter eller nye produkter. Disse kan jeg præsentere i en samlet pakke, da de kan indføre nye ideer og tanker hos virksomhedernes ledere eller beslutningstagere.

Jeg er blevet meget opmærksom på det med netværk. Ting tager tid og jeg står her ved søen og kaster en masse småsten i vandet. Ringene når vel ind til bredden på et tidspunkt hvis jeg bliver stående længe nok...

Jeg har fundet ud af, at indkøb og rådgivning af disse er et meget uudforsket område. Det synes jeg er underligt, men beskræfter mig i at der er et marked for min service. Som nævnt i artiklen skal der ikke så mange ordrer til for at det kan betale sig og før jeg kan "prale" med at have opdateret viden om mange forskellige omkostningstyper, og det må da have en værdi - hvis jeg forstår at gøre opmærksom på det!!!

Endnu engang tak for dine kommentarer. Håber at jeg må holde dig orienteret om udviklingen.

Michael

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)