Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til salg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en god kontrakt på plads ang. salg af plastposer med tryk. Hvor vi kan tilbyde en virkelig god kvalitet plastpose også indenfor genbrugsplast til en konkurrencemæssig god pris.

Nu har jeg prøvet igennem en tid at ringe rundt til storaftagere indenfor dagligvarer branchen men det er ligesom at løbe panden mod en mur og man bliver tilsidst lidt modløs og opgivende.

Nu går jeg lidt og tænker på om det ville gavne, og kan betale sig at få udviklet en hjemmeside, men vil jeg ikke bare havne på side 1012, når nogle googler plastposer ??

Eller skal jeg bruge penge på markedsføringsmateriale, og sende det direkte til virksomheder eller som en reklame i f.eks et brance blad ??

Håber at I herinde kan give lidt indput.

Mange hilsner og god dag til alle.

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01

Få en eller andet (f. eks mig) til at lave en "pose-blog". Wordpress er herregodt i søgemaskinerne, og at blogge om plasticposer, ville være et nyt koncept. 

Skriv gerne, hvis det er :)

Simon

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:10

Hej Kim.

Lige med plastikposer er det meget svært at komme ind til de store butikker og kæder for de får dem laver så billigt i Kina selv så der er IKKE råd til mellemled, der hvor jeg tror at du vil kunne sælge de fleste poser med tryk på, er ved lige som mig at tilbyde små oplag af dit produkt, og så er en hjemmeside og markedsføringsmateriale et most i dag.

Jeg løb også panden mod en mur hos de store i starten, de er ikke til at komme ind til, med mindre at du har noget som ingen har eller kan tilbyde, og der fandt jeg ud af at jeg kunne komme ind hos dem ved at tilbyde en levering på kun 48 timer.

Og sådan en som COOP ringet og skulle bruge en del balloner med tryk, jeg gav dem prisen, så grinte han lidt og sagde at det kunne han få billiger et andet sted og med samme leveringstid, i de næste to timer der kimet min telefon, med mellemled som skulle bruge tilbud på balloner til COOP, og til sidst ringet COOP tilbage og bestilte deres balloner alligevel, så du skal bare kunne lever noget eller en lever en service som ingen andre kan, så skal du nok komme ind til de store

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:16

Man kunne også lave et killer-website hvor man slog alle konkurrenterne flere årtier bagud. Ved en hurtig søgning på google kan jeg se at selvom man bare laver et middelmådig site, vil man ligger langt længere fremme, hvis man taler om design, brugervenlighed, søgeoptimering og førstegangsindtryk. Hvis man tager udgangspunkt i hvordan plastposer også kan se ud, og får skudt nogle rigtig fede fotos, vil man være rigtig godt rustet. Jeg vil gerne tage imod opgaven, og give mit bud på, hvordan sådan en side skal se ud anno 2009/10, efter min mening.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:40

Har sendt dig en besked her på forummet.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 13:45

Hej Kent,

Tusind tak for svaret. Det lyder absolut som en brugbar ide.

Har du nogen ide til hvad sådan en side vil koste ??  Men hvordan er det muligt ikke at havne på side 99, når der bliver søgt på plastposer ??

Mvh

Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 14:00

Hej Ronnie,

Mange tak for svaret. Du har ganske ret i at der normalt ikke er råd til fordyrende mellemled, specielt til de store kæder.

Men deres krav til mig var at jeg bla. skulle ligge med et stort lager, derudover skulle jeg også betale afgiften (kr. 20/kg) og deres betalingsbetingelser ville være 60 dage i tilfælde af at der ville være reklamationer på poserne.

Men når jeg først er kommet i gang med nogle mindre kunder vil jeg ikke være så bange for at gå i krig med kæderne. Du har ret i at hvis man kan tilbyde en service, er man nået langt med kæderne.

Jeg har undersøgt markeder lidt i kina og japan, men iflg. mine oplysninger er der ikke noget sparet ved at købe poser derude.

Nu sidder jeg og tænker på hvordan jeg skal komme igang med nogle mindre kunder. skal det ske med en hjemmeside eller med direkte reklame. Det skal dog lige nævnes at jeg ikke har uanet med penge til projektet.

MvH

Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 14:01

Hej Simon,

Tusind tak for svaret. Men hvad mener du med en "pose-blog".

MvH

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

En blog om plasticposer, rundt regnet :) Du kan komme med nyheder, artikler osv. I et lidt anderledes - men up to date miljø. Derudover er wordpress (systemet, man ofte bruger til blogs) super godt i søgemaskiner - derfor er der en god chance for at komme højt op i google, hvis du målrettet går efter f. eks "plasticposer" og "billige plasticposer"

Jeg vil gerne hjælpe dig med at sætte det op.. Det er relativt billigt, og let at komme igang med

Simon

- mail@simontoerring.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:41

Jeg laver da også gerne en hjemmeside for dig. Kan også lave det som et wordpress theme hvis du skulle være interesseret.

Vælger du de rigtige mennesker fra starten til at lave din hjemmeside, kan det betyde meget for din webshops placering i Google.

Har du evt. en e-mail jeg kan skrive til dig på?

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)