Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der gået galt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber der er nogle herinde, som har nogle ideer til hvad det er der er gået galt med min SEO optimering for min firma webside www.hvidevarerep.dk.

Jeg er nybegynder på området, har skabt links og lignende, men min webside endte faktisk med at gå lidt ned i rank efter optimeringen. Jeg kan simpelthen ikke se hvor jeg er gået galt i byen? Er der nogle som kan hjælpe?

Takker på forhånd.

Jens

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:37

Hej Jens

Ja det er et stort område det med SEO.

Jeg kan anbefale et par bøger et par bøger:

Seo-Lex (selv læst )

eller

SEO 2.0 ( skal jeg i gang med )

Begge bøger kan hentes som light udgaver gratis

/allan

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:43

Hej Allan,

Tak for tipsene. Jeg har netop brugt en bog (og noget online info) til min optimering. Men jeg gik fra side et til side to på google efterfølgende og kan ikke helt forstå hvorfor. Jeg brugte 'grundbog i google søgeoptimering' hvilket var en nem bog at forstå for en som ikke har haft så meget med det at gøre.

Held og lykke med din optimering, jeg håber det går bedre end min ;)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:47

Jeg skal ikke sige hvad der decideret er gået galt. Men jeg ville f.eks. ændre title tag for din side fra "Din Hvidevare Reparatør-Hvidevareservice på alle mærker i en fart." til "Hvidevareservice på alle mærker i en fart - Din Hvidevare Reparatør"

Derudover ville jeg også sørge for at få søgemaskine venlige URL'er. F.eks. ændre http://www.hvidevarerep.dk/shop/cms-1.html til /shop/hvidevare-service.html, hvis det er muligt i dit system.

Men alt det kan du læse mere om i bøgerne, som Allan henviser til.