Den mail man får der står loginnavnet og ikke forumnavnet på den der har skrevet posten. |
Hej Niels
Tak for det, vi kigger på det.
Dbh Martin
Den mail man får der står loginnavnet og ikke forumnavnet på den der har skrevet posten. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels |
Får slet ingen mail for tiden? |
Hej Martin. Jeg kan ikke logge ind, det vil sige jeg kan logge herind, men når jeg går til bestyrelsesbørs kan jeg ikke logge ind. Har ringet til en af dine folk i dag, der mente at have rettet det, men gider du lige kigge på det, da jeg har en del beskedder jeg ikke kan komme til. Hilsen Britta
|
Der er generelt en del fejl på kryds og tværs af siderne, browser osv. Det er ikke liiige alt som er lige gennemført - jeg har lært at leve med det ;) |
Sådan er det jo generelt i mange systemer, da udviklerne har svært ved at teste alt i alle browsere, men der kan brugerne heldigvis hjælpe - Hvis så bare fejl rettes når de oplyses også ikke kommer igen hele tiden :) |
Vi er igang med at gøre tingene mere ens. Det er en stor proces, men det skal nok blive godt. |