hejsa malou!
Nu ikke for at høvle dig ned, du får bare lige et par ord !
1. plesuretoy - da jeg først læste din tekst og skulle ind på siden troede jeg egenlig det var en sexshop der solgt legetøj... pleasure + toy <- see what i mean...
2. design er fint nok, syntes den måde du har stilt tingende op på virker uoverskueligt. du har kontakt og vilkår, FAQ som de øverste punkter på din side, der syntes jeg du skulle smide dine produkter istedet. designmæssigt er shoppen fin nok.. (dog er der et ødelagt billede i din banner)
3. Sprog det med at du bruger google translate til at oversætte siden syntes jeg er en dårlig idé, prøv at oversætte til dansk og så gå ind og læs din FAQ, det virker meget dumt (desuden er teksten sort så man kan næsten ikke læse den)
4. Din SEO, får styr på titles, meta tags, meta description og dine produktbeskrivelser... jeg vedlægger en screenshot som er taget fra google, det er din forside.. teksten der skal være mere indbydende. det kaldes meta title & meta description.
5. Betaling. hvis shoppen skal være seriøs syntes jeg du skal få en indløsningsaftale med pbs så du kan modtage visa/dk/mastercard osv. det er mere troværdigt og du får 100% flere salg.
6. Drop Google Adsense (de små reklamer du har på dit site fra google) Du sender kunderne videre til alle mulige andre sider.
7. forsiden Dine produkter på forsiden, prøv at få samlet 6-9 produkter på forsiden som man kan se og købe ved siden af hinanden, istedet for at man skal scrolle ned i bunden for at se dine produkter.
8. koncept. jeg prøvede at finde lidt mere information omkring dit koncept men måtte desværre opgive.. link me please
.
har ikke gennemtestet din side men der er ihvertfald noget at gå igang med :)
håber du tager det positivt
mvh Kim