Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Community builder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lære community builder og joomla bedre at kende og er kommet på bar røv. Jeg har været i gang med at downloade plugins til community builder og aktiveret de plugins jeg ønsker at benytte mig af.

Problemet er imidlertid at når jeg prøver at logge ind via mit cb login og trykker på "register" på forsiden af min webside, så kommer der en fejlmelding i stedet for at jeg bliver sendt til oprettelsesformularen. Fejlmeldingen lyder således:

Warning: include_once(/home/gratisferie/public_html/components/com_joomgallery/classes/interface.class.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gratisferie/public_html/components/com_comprofiler/plugin/user/plug_gallery-tab/cb.gallerytab.php on line 91

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/gratisferie/public_html/components/com_joomgallery/classes/interface.class.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/gratisferie/public_html/components/com_comprofiler/plugin/user/plug_gallery-tab/cb.gallerytab.php on line 91

Fatal error: Class 'joominterface' not found in /home/gratisferie/public_html/components/com_comprofiler/plugin/user/plug_gallery-tab/cb.gallerytab.php on line 92

Nogen der kan give mig et praj om hvad jeg kan gøre for at kunne se min oprettelsesformular igen?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:57

Af naturlige årsager kan jeg hurtigt give dig svaret :)

Du har ikke installeret Joomgallery komponenten.

Så mappen /home/gratisferie/public_html/components/com_joomgallery/) eksistere ikke.

Du skal derfor disable joomlagallery understøttelsen i login modulet / config til CB.

Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:38

Hej Ronni

Endnu engang mange tak for hjælpen. Ved godt det er meget banale spørgsmål jeg stiller, men har ikke kodet og leget med cms systemer tidligere så der skal meget små ting til at forvirre mig. Det er en fremragende service du leverer til dine kunder hos redhost. Takker.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)