Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail markedsføring / tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg står i et mindre dilemma. Jeg har en liste over potentielle kunder med tilhørende mail adresser og vil selvfølgelig gerne bruge disse på bedst mulig vis. Tanken er derfor, at jeg vil sende en mail ud med de tilbud vi har på skirejser til den kommende sæsson.

Jeg er dog i tvivl om hvorvidt dette er lovligt. Jeg har tidligere hørt at mails/tilbud mails som modtageren ikke har sagt ja til at modtage anses som spam er derfor ulovligt.

Listen med mails er relativ lang (ca. 250 potentielle kunder), og min tilbuds mail er kun noget jeg vil sende ud op til sæssonen. altså et ''last minute'' tilbud (afsendes omkring September/Oktober). det er derfor kun en ''engangs'' mail.

Jeg har dernæst tænkt mig at sende samme type mail, dog ikke som tilbud (uden prisnedslag) men alm oplysnings mail om priser, destinationer etc. omkring slutningen af sæssonen som forberedelse til næste års skirejse. (afsendes omkring Maj/Juni)

Så kære aminoer, Er det lovligt for mig at gøre dette. I hvis ikke, hvilke muligheder har man så for markedsføring gennem mail?

Ser frem til jeres svar,

Mange tak.

Patrick,

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:02

Det er ikke lovligt at sende mails med tilbud til modtagere, der ikke har accepteret modtagelse på forhånd.

Du må altså enten til at sende dem som gammeldags fysiske breve i stedet eller ringe rundt til de potentielle kunder og få lov til at sende dem mails.

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 10:08

Hej Frank,

Mange tak for svaret. Det var det svar jeg havde regnet med, men ville blot være på den sikre side. Vil ikke sende noget ud som ikke er lovligt.

Patrick,

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)