Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start prof - få et ordentligt logo!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Da indlægget ikke er et tilbud, vil jeg tillade mig at kommentere lidt kritisk på indlægget.

For de fleste iværksættere, betyder økonomien rigtig meget, da det er så nemt at starte en virksomhed/hjemmeside i dag, er der mange (tror jeg) der starter med meget lave budgetter. Derfor bliver logo'et ofte nedprioriteret, da det trods alt er vigtigere at komme igang.

Det tog mig 30 sek. at beslutte mig for mit logo, der hverken er pænt, overvejet eller gennemtænkt på særlig mange områder, tilgengæld kostede det mig kun et par hundrede kroner....og jeg er igang. Mit eksempel er nok ikke enestående og derfor tror jeg der er mange der står og har stået i samme situation som mig.

Jeg tror ikke løsningen er at "overbevise" iværksætteren om at logoet er vigtigt i opstartsfasen. Jeg ser dog en større kunde grundlag for de virksomheder der er igang, er kommet over starten og har fået fødderne plantet godt i jorden. Først nu har de overblik og overskud til fx. at få lavet et ordentligt logo og en design der er gennemgående i alle materialer.

Fra Herning
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen

Tak for dit svar - det er Ok at være kritisk. Men jeg er ikke enig med dig. Logoet er at samligne med fundamentet på et hus, og bør være godt fra starten.
Det er der for lidt focus på og for lidt viden om betydningen af - det er præcis derfor jeg skriver mit indlæg.

Hver gang jeg ser en varevogn med et ubehjælpsomt grimt logo, tænker jeg at prisen hos skiltemaleren havde været den samme for at dekorere bilen med et godt logo. Men nu kan firmaet de næste tre år til leasingen på bilen udløber, køre rundt og vise at deres firma er unifomeret med et grimt logo der signalerer dårlig smag og gammeldags tænkning. Det er blot min mening.

Når det så er sagt, findes der faktisk firmaer der omsætter flere hundrede millioner uden at tillægge design nogen som helst værdi. Det må erkendes - men i min optik gør de en fejl på dette område hvis de ikke tager grafisk design - startende med et godt logo -  med i deres branding.

Men for at vende tilbage Boysen - så byder vi da også kunder velkommen hos os, selvom de ikke er nystartede. Og vi leverer faktisk logoer - også til etablerede virksomheder. Men det er dyrere at gennemføre et logoskifte end at gøre det ordentligt fra starten.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)