Vi mangler sparring og forslag til fobedringer på www.internetsikkerhed.eu På forhånd tak Povl Sørensen |
Internetsikkerhed
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Har kigget siden igennem, og forstår ikke helt hvad det er du prøver at sælge. Siden er lidt rodet med en del budskaber, så tror du skal kommunikere mere tydeligt hvad det er du vil fokusere på. |
Her er et par punkter: A: Anskaf dig et webdesign B: Ret stave og gramatik fejl. C: Få styr på dine kommunikative egenskaber ....hvad vil du sælge, hvem vil du sælge det til, og så videre. D: Skift navnet til PC-sikkerhed eller lign. ....Jeg kan ikke finde noget på siden som omhandler "Internet sikkerhed" men derimod PC Sikkerhed, det drejer sig om firewalls til personlige computere osv. Det er måske lidt at skyde over målet at sige internet sikkerhed. E: Tænk lidt mere over marketing .... Hvem er din målgruppe, du skriver man ikke kan ringe men på samme side skriver du et telefonnummer, du skriver at du ikke ved særlig meget om computere...der er en del mere som ikke er bygget særlig godt op. Du skal sælge dig selv her, ikke forsvare dig selv, hvis ikke du tror nok på dig selv så luk siden, så skal du ikke ud lege sikkerheds konsulent. Så få fjernet alle dine dårlige undskyldninger de høre ikke hjemme her: Jeg kan godt hjælpe dig med teksten til sitet, i forbindelse med tekst-forfatning og marketing. Men umidelbart giver din side mig indtryk af at du ikke har særlig meget styr på emnet, og det syntes jeg er lidt sjovt eftersom du tager ud og holder foredrag. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)