Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rejse bura

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med planer med at åbne en rejsebureau. . Hvad kræves der til at blive et IATA billetudstedende rejsebureau? Min interesse er at sælge flybilletter for Turkish airlines og Pegasus airlines som begge er IATA medlemmer. Jeg har hørt at man skal have IATA Foundation kurset før man kan blive IATA agent. Jeg åbner min rejsebureau helt fra grunden af

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:54

ahalil:

Jeg går med planer med at åbne en rejsebureau. . Hvad kræves der til at blive et IATA billetudstedende rejsebureau? Min interesse er at sælge flybilletter for Turkish airlines og Pegasus airlines som begge er IATA medlemmer. Jeg har hørt at man skal have IATA Foundation kurset før man kan blive IATA agent. Jeg åbner min rejsebureau helt fra grunden af

Hvorfor tager du ikke kontakt til IATA for at få oplyst, hvad det kræver !!

Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 02:51

hej brian jeg kender ikke adr i danmark til iata

mvh hilsen

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:57

Hej

Mon ikke det var em ide lige at læse disse par linier før du melder dig in i kartellet:)

#mce_temp_url#

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 18:13

hej hvad mener du med at jeg skal læse har jeg ikke ret til spørge

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 19:04

Jeg mener, det ser jo ikkie ud til at det er nødvendigt at være fuldgyldigt medlem, eftersom der står de fleste lavprisselskaber ikke er.

Det var jo bare et lille link angående IATA som måske ville være fedt at læse inden man kontakter dem.

Held og lykke med det

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 01:24

kender du andre selskab som jeg arbejde sammen om at sælge  flybileter

mvh

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 01:45

Jeg må indrømme at det ikke er min stærke side, men på Amino kan man få hjælp til alt;)

http://www.amino.dk/forums/t/26754.aspx

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 02:07

Selv ret store rejsebureauer har ikke og ønsker ikke denne licens, men køber via en leverandør som fx Billetkontoret.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)