Jeg har lige søsat projektet "Hjælp til selvhjælp - Personlig IT-Support!". Det går i al sin enkelthed ud på, via skype og teamviewer, at hjælpe web- og grafiknovicer til selv at kunne administrere deres hjemmesider og CMS'er. Der er kurser for begyndere og øvede, indenfor emner som: - HTML - CSS - Joomla! - Photoshop - Diverse software (FTP, Mail, etc.)
Det vil foregå på en nede på jorden måde, så alle kan være med. Det er mig, man tager kontakt til, når webbureauet har leveret CMS'et, og man ikke rigtig kan komme videre..
Og ja, man kan sagtens få et uforpligtende tilbud, og mine priser er selvfølgelig fair.
Virker konceptet bæredygtigt? Er jeg den første på markedet? Pro's/Con's? Skyd løs!
MvH
PS - du kan læse lidt mere om det her -> "Hjælp til selvhjælp - Personlig IT-Support"
Simon Tørring |
Hej Simon
At markedet er der, kan der ikke herske tvivl om. Om der er plads til en mere? - prøv ad!
Se f.eks. hvordan det fungerer gennem crossloop.com, som er en platform, hvor man kan hyre en supporter ind i de timer man har brug for. Der får de lov at byde mod hinanden, og man kan så vælge den, hvor man mener pris og ekspertise hænger bedst sammen.
Venlig Hilsen
Allan