Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkpartnere indenfor kæledyr?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøgstal og content på www.Chiko.dk forøges hver dag. Vi har i øjeblikket en pagerank på 2, hvilket vi ikke er tilfredse med.

Derfor søger vi sites, som vil hjælpe med at forøge vores besøgstal, og vi vil selvfølgelig gøre det samme tilbage.

Kontakt os via PM her på amino eller skriv til os via Chiko.dk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 02:31

Nu har jeg ikke et website i din genre. Men du kunne lave en af dine link i signaturen aktiv. Så er der da et mere link til samlingen :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:34

Lazerto:

Derfor søger vi sites, som vil hjælpe med at forøge vores besøgstal, og vi vil selvfølgelig gøre det samme tilbage.

Det du vil gøre vil ikke have den ønskede effekt, beklager.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:21

Hvis det er for at forøge besøgstallet pga. at folk fra den ene side klikker over på den anden side, kan det selvfølgelig give lidt. Men det virker ofte useriøst når folk har "Linkpartnere".

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 15:36

Ideen er selvfølgelig ikke at vores stastikker skal se pænere ud, men at vi får en større volume af tilbagevendende brugere. Derfor søger vi partnere indenfor den samme genre. Henvisninger mellem sites kunne f.eks være artikler, indhold, eller noget helt trejde.

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 15:38

Mikkel Mikjær Christensen:

Lazerto:

Det du vil gøre vil ikke have den ønskede effekt, beklager.

Mikkel, jeg forstår ikke helt hvad du svarer på i denne post? Der er jo ikke lagt nogle metoder fast, til hvordan jeg ønsker at henvise brugere mellem sites. Vi taler jo ikke om et lille tekstlink i bunden af websitet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)