Adam Todd lavede release på sin nye evolution platform i går.
Jeg har endnu ikke downloaded den, men så vidt jeg kan se er der ingen større forskel på Evolution og Betangel. Betalingsversionen af Evolution opdaterer hvert sekund mens free versionen gør det hvert femte sekund, ellers ingen forskel.
Der er 7 dages free trial på betalingsversionen. så i kan teste om det kan svare sig at betale. (med det system realtvc bruger tror jeg ikke det er nødvendigt - han better før racet)
Jeg har selv lavet meget profit på betfair i sin tid (ca. 15.000kr pr måned) men nu vil jeg da gerne høre hvad det er for noget det her. Må jeg lege med?
Jeg har selv lavet meget profit på betfair i sin tid (ca. 15.000kr pr måned) men nu vil jeg da gerne høre hvad det er for noget det her. Må jeg lege med?
hvis du vil høre mere om heste trading kan du melde dig ind i min gruppe, BETFAIR TRADERS her har jeg lagt vidoer op når jeg trader på heste med betangel
Evolution fik aldrig lov til at køre som gratis version på Betfair, da den gav for mange forespørgsler.
Til gengæld ser jeg nu at www.betdaq.com reklamerer med gratis tradingtools som Betdaq Angel som betangel har designet, hvis man bruger denne service betaler man blot 2% ekstra oveni de 3% omkostninger af sine gevinster.