Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FORTSAT trading på betfair

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesset i at tage et kig på systemet, bare af ren og skær gammel gamble interesse.

Raadmand@hotmail.com

Fra Randers
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 04:08

Fashion-Seller:

Jesper Laugesen:

så blev en gammel gambler som jeg lidt nsgerrig, så hvis ok må du da gerne sende lidt info til jesper@sliknet.dk

2 min så har du den, vil anbefale dig at melde dig ind i gruppen og læse det mest vigtigste, da der er mange guldkorn før du går igang...

Er det noget man kan smide nogle penge i, og risikere at få noget $$ ud af, elsker at tjene penge??

i så fald vil jeg gerne høre mere på mguldhammer@gmail.com

Med venlig hilsen

Michael Guldhammer

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:27

Til alle interesserede...

Adam Todd lavede release på sin nye evolution platform i går.

Jeg har endnu ikke downloaded den, men så vidt jeg kan se er der ingen større forskel på Evolution og Betangel. Betalingsversionen af Evolution opdaterer hvert sekund mens free versionen gør det hvert femte sekund, ellers ingen forskel.

Der er 7 dages free trial på betalingsversionen. så i kan teste om det kan svare sig at betale. (med det system realtvc bruger tror jeg ikke det er nødvendigt - han better før racet)

http://racingtraders.co.uk/

Good luck

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 20:10

www.laythedraw.com hvis nogen vil vide lidt mere om 0-0 systemet.

Kritik på indholdes modtages gerne. Fx. hvis der er noget der skal forklares bedre.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 01:15

Jeg har selv lavet meget profit på betfair i sin tid (ca. 15.000kr pr måned) men nu vil jeg da gerne høre hvad det er for noget det her. Må jeg lege med?

Mvh

Michael Ørtoft
LuxClothe 

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:24

Michael Ørtoft:

Jeg har selv lavet meget profit på betfair i sin tid (ca. 15.000kr pr måned) men nu vil jeg da gerne høre hvad det er for noget det her. Må jeg lege med?

Mvh

Michael Ørtoft
LuxClothe 

hvis du vil høre mere om heste trading kan du melde dig ind i min gruppe,   BETFAIR TRADERS her har jeg lagt vidoer op når jeg trader på heste med betangel

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 12:55

HEJSA

du må også gerne sende info med gruppen til mig.

på forhåbd tak

thomas

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:42

Evolution fik aldrig lov til at køre som gratis version på Betfair, da den gav for mange forespørgsler.

Til gengæld ser jeg nu at www.betdaq.com reklamerer med gratis tradingtools som Betdaq Angel som betangel har designet, hvis man bruger denne service betaler man blot 2% ekstra oveni de 3% omkostninger af sine gevinster.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)