Med mindre det er krav at man er superaktiv herinde, kan jeg desværre ikke prale af, er jeg rimelig interesseret i den guide også :) |
Smid en pb med din mail så sender jeg den...
Med mindre det er krav at man er superaktiv herinde, kan jeg desværre ikke prale af, er jeg rimelig interesseret i den guide også :) |
Smid en pb med din mail så sender jeg den... |
Jeg forstår ikke om du er, eller er ikke, interreseret i en evt guide |
du mester Jeg kender lidt til lay the draw systemet, skal lige høre om guldkornene er de råd du ligger op i gruppen eller om det er noget andet, venter på medlamskab til gruppen SOCCER, er det her der er guldkorn |
Det er den her gruppe: |
Gider ikke lære fra sig uden at få noget for det |
Tak for systemet Fashionseller :-) Systemet er dog "bare" det velkendte Lay the draw system som de fleste med lidt nysgerrighed om betting systemer kender til. Guiden er dog meget mangelfuld og beskriver ikke helt objektivt "alle de farer" der er, og at ens fortjeneste ikke er ret stor når man vinder, mens et tab kan ødelægge mange kampes fortjeneste. Som det ganske rigtig skrives er der god mulighed for at bygge på systemet. Her er et eksempel på et forbedret Lay the draw system Hvis i kigger på beftair forums kan i også se at mange har forsøgt sig med det med skiftende held.
|
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Du har fået en standard tekst der forklare principperne i den form for betting. Det er standard, og en metode vi opdagede rigtig mange år tilbage... Guiden er en grund introdution til spillet. Du lære heller ik at køre bil, fordi du læser en teoribog. Sådan er det os med det her. Og ja der er en risiko, for er der ik det, ville der jo intet være at spille om... Og vil man have en sikker fortjeneste så er profitten sjovt nok mindre, som med alt andet i livet. Hvergang man gardere sig, og ik tager chancer, bliver profitten mindre. Et godt handels eksempel er Dropshipping... Alle der har fået guiden og har stillet spørgsmål, vil kunne bekræfte at det anbefales at starte stille ud og lære teknikken og systemet. Og alle har os fået forelagt flere måder at spille på. At jeg så ik gider sidde og dele alt med hele Cyberspace er vel forståeligt nok... |