Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FORTSAT trading på betfair

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jesper Laugesen:

så blev en gammel gambler som jeg lidt nsgerrig, så hvis ok må du da gerne sende lidt info til jesper@sliknet.dk

2 min så har du den, vil anbefale dig at melde dig ind i gruppen og læse det mest vigtigste, da der er mange guldkorn før du går igang...

Med mindre det er krav at man er superaktiv herinde, kan jeg desværre ikke prale af, er jeg rimelig interesseret i den guide også :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:04

Jeg forstår ikke om du er, eller er ikke,  interreseret i en evt guide

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:07

du mester

Jeg kender lidt til lay the draw systemet, skal lige høre om guldkornene er de råd du ligger op i gruppen eller om det er noget andet, venter på medlamskab til gruppen SOCCER, er det her der er guldkorn

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:02

Undskyld jeg blander mig Fashion seller. Men hvilken gruppe er det du hentyder til? Soccer?

På forhånd tak

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 01:08

den med oddset

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 01:08
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 01:32

realtvc:

det lyder spændende, det må du da gerne fortælle mere om(ikke metoderne hvis det plager dig) men du skriver en håndfuld, det lyder som et system.

Har du mere info om sportsgrenene

overskud

ROI

Risiko

Eller er du lige så hemlighedsfuld som du lyder, eller forresten kunne jeg måske få en guide gratis også.

lyder sku spændende

Gider ikke lære fra sig uden at få noget for det Moon - men modtage et system selv, og så gratis, det har man ingen skrupler ved Ick!

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:43

Tak for systemet Fashionseller :-)

Systemet er dog "bare" det velkendte Lay the draw system som de fleste med lidt nysgerrighed om betting systemer kender til. Guiden er dog meget mangelfuld og beskriver ikke helt objektivt "alle de farer" der er, og at ens fortjeneste ikke er ret stor når man vinder, mens et tab kan ødelægge mange kampes fortjeneste.

Som det ganske rigtig skrives er der god mulighed for at bygge på systemet.

Her er et eksempel på et forbedret Lay the draw system

Hvis i kigger på beftair forums kan i også se at mange har forsøgt sig med det med skiftende held.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:44

sydbolig.dk:

Tak for systemet Fashionseller :-)

Systemet er dog "bare" det velkendte Lay the draw system som de fleste med lidt nysgerrighed om betting systemer kender til. Guiden er dog meget mangelfuld og beskriver ikke helt objektivt "alle de farer" der er, og at ens fortjeneste ikke er ret stor når man vinder, mens et tab kan ødelægge mange kampes fortjeneste.

Som det ganske rigtig skrives er der god mulighed for at bygge på systemet.

Her er et eksempel på et forbedret Lay the draw system

Hvis i kigger på beftair forums kan i også se at mange har forsøgt sig med det med skiftende held.

Du har fået en standard tekst der forklare principperne i den form for betting. Det er standard, og en metode vi opdagede rigtig mange år tilbage...

Guiden er en grund introdution til spillet. Du lære heller ik at køre bil, fordi du læser en teoribog. Sådan er det os med det her. Og ja der er en risiko, for er der ik det, ville der jo intet være at spille om...

Og vil man have en sikker fortjeneste så er profitten sjovt nok mindre, som med alt andet i livet. Hvergang man gardere sig, og ik tager chancer, bliver profitten mindre. Et godt handels eksempel er Dropshipping...

Alle der har fået guiden og har stillet spørgsmål, vil kunne bekræfte at det anbefales at starte stille ud og lære teknikken og systemet. Og alle har os fået forelagt flere måder at spille på. At jeg så ik gider sidde og dele alt med hele Cyberspace er vel forståeligt nok...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)