Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan reagerer søgemaskiner på dropdown?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg står og skal til at have lavet et nyt design på min webshop iSHIELD.dk (Åbner i nyt vindue).

I den forbindelse overvejer jeg at skifte mit nuværende menusystem ud, og få lavet nogle dropdown menuer i stedet, da det højst sandsynlig vil være nemmere for mine kunder

Drop down systemet vil være lige som vores Amerikanske firma http://www.zagg.com/invisibleshield/index.php hvor man først vælger Type, Model og Mærke, men jeg vil så have, at den automatisk viser et billede og pris på produktet, når man er færdig med at vælge i dropdown menuen. Herefter er der direkte mulighed for at trykke køb.

MEN, hvordan vil google og de andre søgemaskiner reagere på dette?

Nu vil der pludselig ikke være en side til hvert af mine produkter, men kun én side. Tilgengæld bliver jeg nemt ramt af Duplicate Content på min nuværende side, da det er svært at skrive en masse nyt på hver side, da det er samme produkt jeg sælger, bare til forskellige telefoner, laptops osv.

Så for at gøre en lang historie kort: Ser google på indholdet i drop down menuer og hvordan vil det fungere på en webshop?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:16
Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 01:07

Set ud fra brugervenligs øjne, så er denne løsning (Hvis det er den eneste mulighed på siden) ofte en dårlig idé, da mange forbrugere ikke forstår at bruge den. Men kommer an på hvem din målgruppe er.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)