Yes ;D |
Bare et hurtigt indspark på hvad det egentlig betyder.. plejer at gøre det nemmere for mig at huske forskel :)
CC = Carbon Copy
BCC = Blind Carbon Copy
Yes ;D |
Bare et hurtigt indspark på hvad det egentlig betyder.. plejer at gøre det nemmere for mig at huske forskel :) CC = Carbon Copy |
Kan man også lave lister , så man eks sender en mail til dem med x og en til dem med y? så man ikke hver gang skal sende og sætte mail adr. ind!
|
Opret en gruppe... |
Adressekartotek -> Ny -> Ny Gruppe... |
Meget generalt bruges dette også til f.eks. sorting af mail specielt i større virksomheder. Jeg får normalt 300+ mails om dagen og bortset fra normal "regel" setup i outlook bruger jeg også forskellen på Til/cc meget, da "cc" normalt ikke er noget man behøver reagere på men mere er info, så f.eks. som nævnt at putte "cc" til en sekr. primært bliver brugt for han/hende når de ved vedkommende de er sekr. for ikke er til stede eller har travlt. Så de 3 typer bliver normalt brugt som: Til: Den du vil sende mails til. cc: Info til andre som ikke nødvendigvis har brug for at gøre noget ved mailen, men gerne skulle have infoen. Bcc: Som sagt hvis nu man vil sende til mange personer f.eks. et nyhedsbrev. Kan dog også bruges i tilfælde af man gerne vil have f.eks. en overordnet se den udgående mail man sender uden modtageren nødvendigvis behøver vide det. Mvh Mads |
Det er sku nok mig som ikke har styr på det:-) Men er det muligt at skære det lidt mere ud i pap? |
Hav indbakken foran dig. Gør så følgende: Funktioner -> Adressekartotek -> Ny -> Ny Gruppe... Så skulle du have oprettet en gruppe, og kan smide de kontakter deri du måtte ønske... |
Sådan der man tak for hjælpen |