Det kan vel være ligegyldigt? Det vigtige er vel at jeg har? Vi bruger tit produktionsseslaber her på reklamebureauet, så vi er en oplagt kunde, men de virksomheder med et skidt ry, tør vi ikke arbejde med derfor, derfor bruger vi for eks ikke jer. Nu er der selvfølgelig masser af store reklamebureauer så det klarer I jo nok, det var egentlig bare et råd om at sørge for at gøre jeres kunder glade, for ellers går der hurtigt en masse historier, de kan være rigtige eller forkerte, der er bare så mange top dygtige film folk at der ikke er nogen grund til at tage chancen. |
Hej Maja.
Før du er synlig på Google når man søger efter det du kan tilbyde er du ikke engang rykket ud af starthullet endnu.
Så mit råd er, at fokuserer på AdWords (og på den lange bane, søgemaskineoptimering) for at blive synlig for dem, der leder efter dig.
Før du gør dette vil du aldrig kunne få en fornuftig forretning op at køre.
(og ja - jeg overhører al mudderkastningen, så du kan få den hjælp du har brug for)
Venlig hilsen,
Christian