Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af MH-Movieproduction

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vel være ligegyldigt?

Det vigtige er vel at jeg har? Vi bruger tit produktionsseslaber her på reklamebureauet, så vi er en oplagt kunde, men de virksomheder med et skidt ry, tør vi ikke arbejde med derfor, derfor bruger vi for eks ikke jer.

Nu er der selvfølgelig masser af store reklamebureauer så det klarer I jo nok, det var egentlig bare et råd om at sørge for at gøre jeres kunder glade, for ellers går der hurtigt en masse historier, de kan være rigtige eller forkerte, der er bare så mange top dygtige film folk at der ikke er nogen grund til at tage chancen.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:56

Hej Maja.

Før du er synlig på Google når man søger efter det du kan tilbyde er du ikke engang rykket ud af starthullet endnu.

Så mit råd er, at fokuserer på AdWords (og på den lange bane, søgemaskineoptimering) for at blive synlig for dem, der leder efter dig.

Før du gør dette vil du aldrig kunne få en fornuftig forretning op at køre.

(og ja - jeg overhører al mudderkastningen, så du kan få den hjælp du har brug for)

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:13

Jeg vil gerne tilføje til Christians svar og påpege at der måske skulle fokuseres en smule mere på kommunikationen i virksomheden, det virker ikke lige just til at være den som er trådstarters speciale, det er der sikkert noget andet som er ... så lav det og få nogen andre til at kommunikerer.

Derudover er det måske også et spm om at nurse de kunder du en gang har fået lidt bedre, hvis de render og taler dårligt om dig er der ihvertfald noget du ikke har fået fat i i tide.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)