Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af MH-Movieproduction

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino´er

Jeg startede MH-Movieproduction op som 18 årig. Nu er jeg 21 og jeg kan ikke leve af det endnu, som jo har været planen hele tiden. Min kassekredit er helt i top og synes ikke rigtig det kører.

Hvad skal jeg gøre for at komme i gang, så firmaet kan vokse sig større og større?

Vil det være en idé at finde en samarbejdespartenr/sparringspartner, så vi er 2 om at tage fat?

Nogen gode råd?

Håber på hjælp.

Mvh

Maja

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:17

casting4all.dk:

Hejsa Amino´er

Jeg startede MH-Movieproduction op som 18 årig. Nu er jeg 21 og jeg kan ikke leve af det endnu, som jo har været planen hele tiden. Min kassekredit er helt i top og synes ikke rigtig det kører.

Hvad skal jeg gøre for at komme i gang, så firmaet kan vokse sig større og større?

Vil det være en idé at finde en samarbejdespartenr/sparringspartner, så vi er 2 om at tage fat?

Nogen gode råd?

Håber på hjælp.

Mvh

Maja

Hej Maja,

Du fortæller ikke så meget, udover at du ikke mener det kører som det burde i din virksomhed. Jeg vil forslå dig at smide meget mere information på bordet  hvis du vil have svar du kan bruge til noget, som fks. hvad er det for en virksomhed du har? produkter, services osv. hvad har du gjort for at erhverve kunder? markedsføring, networking osv - hvad ser du selv som at værende de største problemer? osv. - brug lige et par minuter på det så kan vi meget bedere hjælpe dig.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:15

casting4all.dk:

Hejsa Amino´er

Nogen gode råd?

Håber på hjælp.

Mvh

Maja

Hep,

Du for lige et par hurtige svar.

En partner kan være en god ide, men det er nok ikke nemt at finde en der vil bruge fuld til på at sælge.

Filmproduktion er en meget meget svær branche der er alt for mange om buddet så priserne er presset. Du er så ovenikøbet ufaglært men skal alligevel konkurre med profesionelle, og det er altså ikke nemt. 

Branchen er ikke ret stor, så det er rigtig vigtigt at man har et godt rygte, for folk taler rigtig meget sammen. Jeg tror aldrig jeg har mødt dig, alligevel er jeg blevet advaret mod nogensinde at bruge dig/jer af andre i filmbranchen. Det er ikke fordi jeg lytter specielt meget til den slags, men alligevel betyder det jo lidt når dygtige folk hvis mening jeg stoler på siger sådan noget. 

Lidt i forlængelse af det ovenstående, ville det måske hjælpe du var lidt mere fokuseret, så du ikke både laver coporate film til nettet, store dyre fiktionsprojekter, sprut koncepter, casting4all og sikkert også meget andet. Det er fint nok at være energisk, det kan bare virke useriøst med fire halve projekter istedet for at køre ordenligt igennem med et.

Jeg ved godt du er ude efter en quick fix løsning, men jeg tror ikke en sådan findes (jeg kender den ihvertfald ikke) så jeg tror det er den hårde vej, lave god kvalitet til en fornuftig pris, så folk taler godt om dig istedet, så plejer det et virke for de fleste andre, så mon ikke også det kommer til at gå for dig.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 13:16

casting4all.dk:

Hejsa Amino´er

Nogen gode råd?

Håber på hjælp.

Mvh

Maja

Hep,

Du for lige et par hurtige svar.

En partner kan være en god ide, men det er nok ikke nemt at finde en der vil bruge fuld til på at sælge.

Filmproduktion er en meget meget svær branche der er alt for mange om buddet så priserne er presset. Du er så ovenikøbet ufaglært men skal alligevel konkurre med profesionelle, og det er altså ikke nemt. 

Branchen er ikke ret stor, så det er rigtig vigtigt at man har et godt rygte, for folk taler rigtig meget sammen. Jeg tror aldrig jeg har mødt dig, alligevel er jeg blevet kraftigt advaret mod nogensinde at bruge dig/jer af andre i filmbranchen. Det er ikke fordi jeg lytter specielt meget til den slags, men alligevel betyder det jo lidt når dygtige folk hvis mening jeg stoler på siger sådan noget. 

Lidt i forlængelse af det ovenstående, ville det måske hjælpe du var lidt mere fokuseret, så du ikke både laver coporate film til nettet, store dyre fiktionsprojekter, sprut koncepter, casting4all og sikkert også meget andet. Det er fint nok at være energisk, det kan bare virke useriøst med fire halve projekter istedet for at køre ordenligt igennem med et.

Jeg ved godt du er ude efter en quick fix løsning, men jeg tror ikke en sådan findes (jeg kender den ihvertfald ikke) så jeg tror det er den hårde vej, lave god kvalitet til en fornuftig pris, så folk taler godt om dig istedet, så plejer det et virke for de fleste andre, så mon ikke også det kommer til at gå for dig.

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 15:35

Tak for de pæne ord.

Du må hilse jacqueline landau:-)

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 16:23

casting4all.dk:

Tak for de pæne ord.

Du må hilse jacqueline landau:-)

Var den til mig?

Og hvis så hvem er hun?

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 19:51

Ja da. Hvem ellers. Det tyder på du selv er fra branchen, så hvorfor skulle du ikke kende hende.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:06

Øhhh... nu googlede jeg hende og kan se hun laver nogle nyhedsindslag i Vanløse..

Hvorfor tror du jeg skulle have mødt hende?

Tilmeldt 16. Jun 09
Skrevet kl. 20:14

hvor har du hørt om mig henne?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:19

Sansir:

Øhhh... nu googlede jeg hende og kan se hun laver nogle nyhedsindslag i Vanløse..

Hvorfor tror du jeg skulle have mødt hende?

Hahaha... det er jo helt sort det her. Kan godt forstå, du undrer dig lidt, Sansir. Ren Mandril-aftalen;-)

Og det er bestemt ikke for at lave sjov med dig, Maja - du har nemlig en spændende og ambitiøs profil - men taget ud af kontekst, er det ret morsomt.

Tilbage på sporet med debatten...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)