Hejsa Amino´er Jeg startede MH-Movieproduction op som 18 årig. Nu er jeg 21 og jeg kan ikke leve af det endnu, som jo har været planen hele tiden. Min kassekredit er helt i top og synes ikke rigtig det kører. Hvad skal jeg gøre for at komme i gang, så firmaet kan vokse sig større og større? Vil det være en idé at finde en samarbejdespartenr/sparringspartner, så vi er 2 om at tage fat? Nogen gode råd? Håber på hjælp. Mvh Maja
|
casting4all.dk:Hejsa Amino´er
Jeg startede MH-Movieproduction op som 18 årig. Nu er jeg 21 og jeg kan ikke leve af det endnu, som jo har været planen hele tiden. Min kassekredit er helt i top og synes ikke rigtig det kører.
Hvad skal jeg gøre for at komme i gang, så firmaet kan vokse sig større og større?
Vil det være en idé at finde en samarbejdespartenr/sparringspartner, så vi er 2 om at tage fat?
Nogen gode råd?
Håber på hjælp.
Mvh
Maja
Hej Maja,
Du fortæller ikke så meget, udover at du ikke mener det kører som det burde i din virksomhed. Jeg vil forslå dig at smide meget mere information på bordet hvis du vil have svar du kan bruge til noget, som fks. hvad er det for en virksomhed du har? produkter, services osv. hvad har du gjort for at erhverve kunder? markedsføring, networking osv - hvad ser du selv som at værende de største problemer? osv. - brug lige et par minuter på det så kan vi meget bedere hjælpe dig.