hej folkens. |
Han har selv valgt det password, derfor står det ikke i brevet.
Han må da bare oplyse passwordet til dig.
hej folkens. |
Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk
Han har selv valgt det password, derfor står det ikke i brevet. |
Det kommer an på hvordan domænet er registreret i forhold til DNS (navneserver). Domænet er højst sandsynligt registreret på en navneserver ved web10, og det nemmeste vil i det tilfælde være at redelegere domænet til one.com, hvilket gøres på DK-hostmaster.dk. Spørg supporten ved one.com om hvad du skal redelegere domænet til. |
Hej! Må jeg lige stille et sidespørgsmål (det gør jeg ihvertfald). Hvilken indflydelse har det i det konkrete tilfælde, at safe_mode=on. Jeg tænker på, hvor kan det give fremtidige problemer ? Jeg har netop oprettet et site i Joomla hos Web10 og alting kører, også med plugins etc. Mvh. |
Du får problemer når du vil installere nye udvidelser, og visse udvidelser kræver også safe_mode=off for at afvikle (når de ER installeret). Men hvis du allerede har en hjemmeside kørende, og den fungerer som den skal, så er der ingen grund til at skifte. Problemet opstår (sansynligvis) først når du har brug for at udvide. |
Tak for svaret, der straks afføder et nyt spørgsmål. Er der et konkret eksempel, hvor det kræves, at safe_mode=off. Jeg tænker på, er det f.eks. ved en web-shop eller lign. ? At være forberedt på et problem, kan jo spare mig for at miste de sidste tre hår på hovedet |
Jeg kan stort set ingenting installere på mit joomla med web10. men tilbage til sagen. Jeg har fået det rigtige password for jeg kan logge på kontrolpanelet hos one.com. Men med selv samme password og brugernavn kan jeg ikke logge på ftp serveren. Det er dybt mærkeligt!!! Som host bruger jeg brugernavnet med ftp. foran som anvist i kodebrevet. Mvh Mikael |
For de der er interesserede har jeg fundet løsningen. eftersom jeg har et webhotel med samme domæne hos web10 skal jeg bruge ip adressen hos one.com som host når jeg connecter. Mvh Mikael |