Er du ikke træt af alle de kedelige skabelon hjemmesider der findes rundt omkring, de samme e-shops og den samme opsætning. Er det ikke sådan du havde tænkt dig at fremstå på nettet så kunne Gwebb.dk være til din interesse!
Hos Gwebb.dk laver vi hjemmesider for sjov, og vi nyder at lave hjemmesider fra bunden i både FLASH, HTML og PHP.. For os er det en hoppy.
Læs mere på gwebb.dk og skriv gerne hvis du har spørgsmål eller gerne vil have mere at vide.
Er du ikke træt af alle de kedelige skabelon hjemmesider der findes rundt omkring, de samme e-shops og den samme opsætning. Er det ikke sådan du havde tænkt dig at fremstå på nettet så kunne Gwebb.dk være til din interesse!
Hos Gwebb.dk laver vi hjemmesider for sjov, og vi nyder at lave hjemmesider fra bunden i både FLASH, HTML og PHP.. For os er det en hoppy.
Læs mere på gwebb.dk og skriv gerne hvis du har spørgsmål eller gerne vil have mere at vide.
Der er en god grund til at overveje ovennævnte tilbud.
Mange iværksætter og mindre virksomheder ved ikke, at online-kunder udvælger ikke en webshop alene ud fra produkterne, servicen og leveringen. Der er et overset parameter der kommer før de nævnte, som er idag et vigtigt konkurrence parameter for dig.
Webshoppens design og stil-opbygning !
Ligenu ligner din webshop til forveksling mange andre webshops, pga at din webshop er en templates fra et webhotel og din konkurrent har måske også købt deres webshop hos selv samme webhotel. Ja, måske bruger du andre farver, men det gør ingen forskel for kunden. Din webshop opleves ikke som en unique butik for kunden og designet passer nødvendigvis heller ikke ind i din målgruppes personlige smag.
Ovennævnte er kun et uddrag af dette vigtige blogindlæg.
Jeg har kikket på dit indlæg igen og igen.. og kan simpelthen ikke tyde hvad du prøver at sige.. uddyb venligst..
Hvis du hentyder til vores hjemmeside gwebb.dk kan jeg forsikre dig at denne er bygget helt fra bunden, helt ned til det mindste stykke kode og design.. alle billeder er vores egne, og ja.. det kan ikke komme længere i den modsagge retning af en skabelon..
De priser du ser på hjemmesiden er kun priser for oprettelse af webhotel osv.. En pris på hjemmesiden som sådan er meget svær at vurdere, det kommer nemlig an på mange aspekter.. men er du interesseret er du mere end velkommen til at ringe til mig og få en snak om det, så kan jeg vurdere en ca. pris på det.. Mobil: 30247459
Jeg har kikket på dit indlæg igen og igen.. og kan simpelthen ikke tyde hvad du prøver at sige.. uddyb venligst..
Hvis du hentyder til vores hjemmeside gwebb.dk kan jeg forsikre dig at denne er bygget helt fra bunden, helt ned til det mindste stykke kode og design.. alle billeder er vores egne, og ja.. det kan ikke komme længere i den modsagge retning af en skabelon..
Hov, du har misforstået.
Du har et super tilbud. Jeg opfordre alle at bruge et tilbud som dit.
Det er jo det personlig præg du skaber mulighed for , og det er det som kunderne vil have - en unik identitet
Nå for søren! Ja, det var vidst mig der misforstod.. beklager.. Mange tak for opbagningen !
- Det er netop disse forspørgsler vi har modtaget fra folk. Folk er trætte af skabelon sider.. og hvorfor skal man også bruge dem? - når man kan få skrædersyet sit eget.. :)
Nu designer vi også shops fra bunden af, men især med shops som skal konvertere brugere, så nytter det ikke at lave et fuldstændig anderledes design/bruger oplevelse end de potentielle kunder er vant til!
Det vigtigste ved shop design er sjovt nok opsummeret i denne sætning/bog: Don't make me think
Hvis fx 90% af alle shops har placeret kurven i øverste højre hjørne, så kan det godt være at designeren synes at man vil være innovativ og putte den i bunden af siden, men så tvinger man sine kunder der er vant til noget andet, at skulle lede efter den (og dermed at skulle tænke).
Så... Fint med frit design, men at designe en shop er langt mere end "bare" rent design. Der er også usability som i den grad er vigtig på et site du forventer konverterer brugere til kunder.